Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:26:10 GMT

فولاد خوزستان با کیپ تاون به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۴۲۰

فولاد خوزستان با کیپ تاون به توافق رسید

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان برای حضور در مسابقات لیگ برتر با کیپ تاون به توافق رسید.

برای لیگ پیش رو تاکنون شروین بزرگ، مهاجم فصل گذشته مس کرمان را جذب کرده و گفته می شود با رضا جبیره مهاجم نفت آبادان هم به توافق رسیده است تا بتواند مشکل خط حمله خود را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فولادی‌ها با آیاندا پاتوسی که نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به این تیم پیوسته بود هم تمدید کردند. البته اگر پاتوسی نتواند خود را به شرایط ایده‌آل و مدنظر نکونام برساند، احتمالا بازهم برای فولاد مثل چند بازی پایانی فصل قبل بدون کارایی خواهد بود.

خبر خوش برای هواداران تیم فولاد این است که ایوب والی کاپیتان با تعصب و باتجربه این تیم که نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد، اعلام کرده که در حال تلاش است که زودتر به مستطیل سبز برگردد و می‌خواهد در لیگ بیستم نیز توپ بزند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس

رضا نوروزی تماشاگر بازی دوستانه امروز فولاد بود

طرفداری | در حاشیه دیدار درون خانوادگی و دوستانه فولاد خوزستان و فولادنوین برخوردهای صمیمانه‌ای را شاهد بودیم.

میهمان ویژه این مسابقه دوستانه رضا نوروزی مهاجم سابق فولاد خوزستان بود که با پیراهن این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر هم رسید. نوروزی که در فصل 89-90 موفق شد 24 گل با پیراهن فولاد به ثمر برساند و رکورددار گلزنی در طول یک فصل از لیگ برتر در طول تاریخ محسوب می‌شود.

قبل از شروع بازی دوستانه، برخی بازیکنان و ستاره‌های سابق فولاد که این روزها در کادرفنی تیم بزرگسالان حضور دارند، با حسن هوری سرمربی فولادنوین و رضا نوروزی برخورد گرمی داشتند و خاطرات گذشته را زنده کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد