Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:30:58 GMT

توقیف گوشت فاسد و نجات گردشگران از دریا در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۰۱۴

توقیف گوشت فاسد و نجات گردشگران از دریا در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: امروز ماموران ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل-آستارا محموله گوشت فاسد گاو و گوسفند را از یک دستگاه پیکان وانت کشف کردند.

سرهنگ محمد نمازی افزود: ارزش تقریبی محموله مکشوفه ۱۸۰ میلیون ریال بود و به شبکه دامپزشکی تحویل داده شد و متخلف ۳۹ ساله این پرونده نیز به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به احتمال شیوع بیماری های مشترک دام و انسان، ماموران ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل - آستارا از ورود طیور، دام و فرآورده های خام دامی فاقد مجوز جلوگیری و با متخلفان در چارچوب قانون برخورد می کنند.

محور آستارا - اردبیل از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و از حجم بالای تردد برخوردار است.

رئیس هیات نجات غریق آستارا هم گفت: عصر دیروز ۲ گردشگر اردبیلی و کرجی، در آب های نزدیک به ساحل مخیری این شهرستان در حال غرق شدن بودند و توسط ناجیان غریق نجات یافتند.

حسین انزابی ادامه داد: با توجه به استقبال گردشگران از ساحل آستارا، ۱۵ ناجی در نوار ساحلی استقرار یافته‌ اند و ساعت کار آنها از هشت تا ۲۰ است و گردشگران از شنا در هوای بارانی و مناطق خطرآفرین خودداری کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه دریای خزر، غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا فدراسیون نجات غریق دریای خزر انتظامی شنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا فدراسیون نجات غریق دریای خزر انتظامی شنا آستارا فدراسیون نجات غریق دریای خزر انتظامی شنا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از یک‌ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا

بیژن خالقوردی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک‌هزار و ۱۶۸ نفر از گردشگران فرهنگی در قالب ۲۳۳ خانوار از ۲۸ اسفند سال گذشته تاکنون در مدارس شهرستان آستارا اسکان داده شده‌اند که بیشتر از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد مدارس مجری ستاد اسکان فرهنگیان را ۱۲ واحد آموزشی با ۹۶ باب کلاس درس در سه درجه الف، ب و ج عنوان کرد و افزود: کلاس‌های فوق به یخچال، اجاق گاز، پتو، پنکه، تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی مجهز می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات آموزش و پرورش شهرستان آستارا ازجمله خانه معلم با ۶ اتاق و ۲۲ تخت، هم چنین پنج سوئیت اقامتی جهت رفاه حال گردشگران فرهنگی به کار گرفته شده است، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح اسکان موقت فرهنگیان ۲۰۰ نیز در قالب ۵۳ خانوار در مراکز فوق پذیرش شده‌اند.

خالقوردی پور با بیان اینکه ۹۰ درصد از پذیرش‌ها به صورت الکترونیکی و ۱۰ درصد نیز به صورت دستی انجام می‌شوند، افزود: ستاد اسکان گردشگران فرهنگی واقع در بلوار خرمشهر، آموزشگاه استثنایی عدالت تا ۱۰ فروردین امسال آماده پذیرش از میهمانان نوروزی بوده و ۳۰ نفر در ستاد فوق فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع ۲۰ هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا در بین مسافران تصریح کرد: گردشگران فرهنگی در کنار اقامت در مراکز موقت ستاد اسکان می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان مرزی نیز دیدن کنند.

کد خبر 6062391

دیگر خبرها

  • شکست دریای بابل در شیراز
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • نجات ۲ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های امام حسن
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا
  • اسکان بیش از یک‌ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا