Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامعباس غلامزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و چهار قاچاقچی مواد دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد قصد توزیع این مواد در سطح استان را داشتند، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان منهدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، ابتدای امسال بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی کشف و ضبط شد.

محور لردگان بروجن یکی از محورهای ترانزیت جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۴۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود. 

برچسب‌ها مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند

امیر سیاح مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امروز ما در نمایشگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر بعد از فراخوان‌ها و جلساتی که با شرکت‌های دانش بنیان و خلاق داشتیم براساس نیاز‌هایی که ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های همکار داشت، با این شرکت‌ها جلسات مختلفی داشتیم، براساس توانمندی شرکت‌ها حضور پیدا می‌کنند و افراد با تکنولوژی‌ها آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این ستاد بخش‌ها و ادارات مختلفی داریم، یکی از آن بخش‌ها بخش آموزش و پیشگیری، بخش درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر است، اهداف ما در این حوزه این است که ما از یک داشبورد هوشمندی برخوردار باشیم تا مردم بتوانند هر مسأله‌ای در حوزه سلامت درمان آموزش و... داشته باشند با آن بتوانند مواجه شوند.

وی یادآور شد: اگر قرار است در حوزه آموزش و پیشگیری انجام شود با پلتفرم‌ها و یا سکو‌های هوشمند بتوانیم نیاز مردم را مرتفع کنیم. قرار است از تکنولوژی‌های جدید سلامت و درمان استفاده شده و تلاش شده با رویکرد جدیدی مسائل و فناوری‌های دنیا این مسائل را حل کنیم.

سیاح ادامه داد: در حوزه توزیع موادمخدر و مقابله هم از تکنولوژی‌های به روز دنیا استفاده شده تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف هوشمندسازی سامانه استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان در حوزه مواد مخدر فعالیت می‌کنند و در این نمایشگاه شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، کشاورزی، درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر حضور دارند.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تکنولوژی‌های جدید این ستاد گفت: از تکنولوژی‌هایی جدید بالگرد‌ها در سطح پَست می‌توانیم استفاده کنیم و با این شیوه می‌توانیم عرضه مواد مخدر چه کشت و چه توزیع را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما اداره‌ای به نام مشارکت‌های مردمی و کارآفرینی داریم، با توجه به این که این تکنولوژی‌ها در حوزه مختلف است، ما بیمارانی که درمان می‌شوند در این شرکت‌های دانش بنیان به کارگیری می‌شوند. حتی مشاغل خانگی هم دیده شده است که قرار است برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد