Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:52:18 GMT

کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۲۸۹

کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در محور یاسوج به لردگان خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد سوداگران مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر طی یک عملیات از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام کار اطلاعاتی دقیق یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودرو اسکورت قاچاقچیان را شناسایی و در محور یاسوج به لردگان در یک عملیات موفق پلیسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها ۱۱۰ کیلو تریاک کشف و ۴ قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ، همواره در دستور کار پلیس استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کشف تریاک چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم