Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب حیدری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع یکهزار و ۶۰۰ مدرسه روستایی استان یکهزار و ۵۶۰ مدرسه توسط تیم‌های تخصصی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه اینترنت متصل شدند و تجهیزات لازم جهت بهره‌مندی از این خدمات در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تمام مدارس شهری لرستان از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و امکان انتشار ویروس کرونا در فضاهای پرتراکم، نیاز افراد به شبکه‌های اجتماعی، بسترهای مجازی و برنامه‌های آموزشی بیشتر شده و دسترسی به برنامه "شاد" آموزش و پرورش با هوشمندسازی مدارس  و از طریق ارائه آموزش برخط (آنلاین) فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ادامه داد: چهار هزار و ۹۴۱ مدرسه در استان وجود دارد که با توجه به متصل بودن تمامی مدارس شهری، تجهیز مدارس روستایی با اولویت بندی مکان روستا، مقطع تحصیلی و تعداد دانش‌آموز هر آموزشگاه انجام شده است.

حیدری ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زیرساخت های لازم، تعداد محدود مدارس روستایی باقی مانده نیز از اینترنت بهره مند شوند.

سال‌تحصیلی جدید با حضور بیش از ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در لرستان آغاز شده است و این استان اکنون در شرایط هشدار شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا توسعه ایران توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا توسعه ایران توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان مدارس ویروس کرونا توسعه ایران توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟