Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:56:18 GMT

طراحی، بازسازی و دکوراسیون اداری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۷۰۰

طراحی، بازسازی و دکوراسیون اداری

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون اداری پروژه های زیادی را در مناطق و محله های مختلف تهران طراحی و اجرا نماید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دکوراسیون رامسین، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده است: طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، بازسازی و نوسازی منزل، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

 ما در این مطلب قصد داریم در مورد نکات مهمی که باید در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری لحاظ گردد اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نکات به شما کمک می کند به اهمیت این موضوع بیشتر پی برده و یک فضای منحصر به فرد را برای کسب و کار خود فراهم نمایید.  

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین

تلفن : ۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹ – ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱

فکس : ۸۸۶۹۵۱۷۴

آدرس سایت: www.decoramsin.com

زیباسازی و یا بازسازی دکوراسیون اداری از دو لحاظ اهمیت زیادی دارد. نخست اینکه در یک محیط اداری که «نظم و ترتیب» حرف اول را می زند،  دکوراسیون اداری مناسب می تواند حس خوبی را در کارکنان به وجود آورد و همچنین افرادی که به محل اداری رفت و آمد می کنند نیز با دیدن نظم حاکم بر محیط متوجه اعتبار سازمان و شرکت شوند.

در نتیجه این نظم و ترتیب در دکوراسیون اداری، حس امنیت نیز در کارمندان بیشتر می شود و با آرامش بهتری کار خود را انجام خواهند داد. دلیل این آسودگی خاطر و امنیت این است که تمام وسایل در کمد و محفظه های مناسب قرار گرفته و پرسنل دیگر نگران گم شدن تجهیزات و وسایل شخصی خود نیستند.

به واسطه دکوراسیون اداری مناسب سرعت انجام کار پرسنل نیز بالا می رود. زیرا پرسنل دیگر نیازی به جستجو برای یافتن وسایل مورد نیاز خود نیستند و به راحتی می  توانند نیاز خود را از مکان در نظر گرفته شده برآورده نمایند.

مزیت دومی که به واسطه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری ایجاد می شود، ارتباط و نقش آن در کسب و کار است.

ولی ممکن است بپرسید که دکوراسیون اداری چه ارتباطی می تواند با کسب و کار داشته باشد؟

ممکن است خود شما بارها در مقام ارباب رجوع به یک محیط اداری مراجعه کرده باشید. آیا فضای داخلی آن اداره تاثیری در شما نداشته است؟

باید توجه داشت زمانی که دکوراسیون اداری به نحو مناسبی طراحی و پیاده سازی شده باشد می تواند در جلب مشتری تاثیر زیادی بگذارد.

تحقیقات نشان داده، شرکت هایی که از دکوراسیون اداری مناسب و زیبایی برخوردار هستند در جلب مشتری بسیار موفق تر بوده اند تا شرکت هایی که اهمیت چندانی به زیباسازی دکوراسیون خود نداده اند!

در ادامه چند نکته مهمی که  در رابطه با دکوراسیون اداری وجود دارد به آن خواهیم پرداخت.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید برای طراحی دکوراسیون اداری در نظر گرفته شود تناسب دکوراسیون با نوع فعالیت شرکت و سازمان است.

رنگ، طرح و متریال به کار رفته در دکوراسیون اداری باید به گونه ای باشد که با نوع فعالیت شرکت مناسبتی داشته باشد. برای مثال شرکت هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند از دکوراسیون اداری متفاوتی نسبت به شرکت هایی که در زمینه حقوقی و قضایی فعالیت دارند، باید برخوردار هستند.

این تقاوت در رنگ هایی که در هر یک از این دکوراسیون ها به کار می رود مشهودتر است و در یک شرکت دکوراسیون داخلی از رنگ های شاد و در شرکت های حقوقی و قضایی از رنگ های سنگین و با وقار استفاده می شود.

 دومین نکته ای که معماران برای طراحی دکوراسیون اداری در نظر می گیرند در اختیار گذاشتن فضای مناسب برای کارمندان و مراجعه کنندگان است.

طراحی دکوراسیون اداری باید طوری اجرا شود که فضا برای کارمندان به اندازه کافی وجود داشته باشد و آزادی عمل از کارمندان گرفته نشود. یکی از عوامل دیگری که موجب می شود تا راندمان کار افت کند، عدم نور کافی در دکوراسیون اداری است. به همین دلیل نورپردازی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 اگر محیط داخلی ساختمان از نور کافی برخوردار نیست باید با ایجاد نورپردازی حرفه ای نور کافی را برای فضا به وجود آورد.

این نکته را فراموش نکنید که کفپوش از اهمیت زیادی برخوردار است.  چنانچه برای دکوراسیون اداری از پارتیشن استفاده می کنید باید از پارتیشن هایی که نور کافی را به داخل انتقال می دهند استفاده شود و یا تجهیزات نورپردازی در هر پارتیشن تعبیه شود.

در طراحی دکوراسیون اداری فضای مناسب برای افرادی که مراجعه می کنند و ممکن است برای دقایقی منتظر بمانند می بایست فراهم شود.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین لحظات خوشی را برای شما هم وطنان ایرانی آرزو می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت بازسازی دکوراسیون اداری طراحی دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی شرکت هایی نور کافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امروز باید همان‌طور که مسجد النبی(ص) نسبتاً بازسازی شد، بقیع نیز بازسازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب صبح امروز در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» که در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد، اظهار داشت: این روزها، روز قدردانی از مردان جبهه و دفاع است که توانستند آرزوی دیرینه مسلمانان را محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه از جنبه‌های مختلف می‌توان در مورد بقیع بحث کرد، مطرح کرد: پنهان شدن جایگاه معنوی و پربار بقیع در وضعیت کنونی بسیار ناراحت کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه محرومیت جامعه و تاریخ از انوار نورانی بقیع خسارات بیش‌تری نسبت به جسارت تخریب قبور داشته است، عنوان کرد: ائمه نورانی و اصحاب بزرگوار پیامبر(ص) که در بقیع مدفون هستند، اگر در هر شهر و کشوری بودند امروز گنبد و بارگاهی داشتند، ولی در بقیع مظلوم واقع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هزاران نفر از نامداران تاریخ در بقیع مدفون هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه اجازه معرفی این شخصیت‌های بزرگوار و ارزشمند داده نشده است.

نواب با بیان اینکه منزلت و جایگاه بقیع یکی از محورهای سخن بوده و کتاب‌های بسیاری در این رابطه تدوین شده است، تصریح کرد: در طول تاریخ بقیع دچار حوادث مختلف شده است.

وی با اشاره به اینکه بقیع پس از مسجد النبی دومین جایگاه برای پیامبر(ص) بوده است، یادآور شد: قطعا این مکان دارای فضیلت‌هایی بوده که مورد توجه ویژه پیامبر(ص) قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امروز نیز باید این مکان ارزشمند مورد توجه قرار بگیرد، ابراز کرد: امروز باید همان‌طور که مسجد النبی(ص) نسبتاً بازسازی شد، بقیع نیز بازسازی شود.

وی ضمن بیان حکایاتی از منزلت و جایگاه بقیع، بیان کرد: پیامبر(ص) در بقیع خط آخرالزمان را برای امیرالمومنین(ع) ترسیم کردند.

نواب با اشاره به اینکه شخصیت‌های ارزشمندی همچون فاطمه بت اسد در بقیع مدفون هستند، عنوان کرد: روحانیون کاروان‌ها فرصت ویژه‌ای دارند که این شخصیت‌های گرامی و ارزشمند را به زائران معرفی کنند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازسازی مرز زرباطیه (مهران) از سوی دولت عراق
  • وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • فیلم/ تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است
  • تعطیلات آخر هفته یک روز شد یا ۲ روز؟
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا