Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@20:04:56 GMT

ضرورت تقویت امکانات مدیریت بحران در رامیان و آزادشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۷۴۱

ضرورت تقویت امکانات مدیریت بحران در رامیان و آزادشهر

کوهساریان به زلزله اخیر رامیان اشاره کرد و گفت: نیاز است امکانات مدیریت بحران برای مقابله با بحران و حوادث در آزادشهر و رامیان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساریان» صبح امروز (شنبه 22 شهریور) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در روزهای گذشته زلزله 5.1 ریشتری شهرستان رامیان را لرزاند و براثر آن 34 نفر مصدوم شدند و خسارت مالی زیادی به روستاهای مثل قورچای، کفشگر و الهادی وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همت مسئولان و استاندار گلستان خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان رامیان انجام شد ولی نیاز است که حمایت بیشتری از مردم زلزله زده رامیان اتفاق بیفتد.

 

کوهساریان با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و قرار گیری واحدهای خسارت دیده در منطقه کوهستانی تاکید کرد:  امیدواریم تا قبل از آغاز فصل سرما کار بازسازی واحدهای مسکونی به اتمام برسد.

 

وی بیان کرد: در هنگام بروز حوادث در شهرستان رامیان و آزادشهر کمبود امکانات مدیریت بحران برای پیشگیری از خطرات سیل و زلزله وجود دارد و نیاز است امکانات مدیریت بحران برای مقابله با بحران و حوادث در آزادشهر و رامیان تقویت شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به زلزله زدگان مناطق زلزله زده رامیان زلزله امکانات مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان