Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هفته گذشته به پایان رسید و کارزار انتخابات با اتفاقات عجیب آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در هفته های اخیر آبستن حوادث عجیب و غریبی شده که مرتبط به انتخابات پیش روی این فدراسیون ورزشی است. با پایان 4 سال ریاست محمود صیدانلو بر فدراسیون اتومبیلرانی، وزیر ورزش و جوانان  بهمن سال گذشته، مازیار ناظمی مسئول وقت روابط عمومی وزارت ورزش را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت 7 ماه از حضور ناظمی در این فدراسوین سرزانجام وزارت ورزش و جوانان مهلت نامنویسی کاندیداهای انتخابات این فدراسیون را اعلام نمود و طبق انتظارات ناظمی نیز برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرد تا در کنار 11 کاندیدای دیگر در ماراتن انتخابات حضور داشته باشد.

ناظمی در حالی کاندیداتوری خود برای حضور در انتخابات را اعلام کرد که با وجود گذشت مهلت قانونی دوره سرپرستی وی، سرپرست جدید برای این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی نشد. ضمن اینکه بر طبق آیین نامه انتخابات، سرپرستان فدراسیون های ورزشی برای کاندیداتوری در انتخابات از سمت خود کناره گیری کنند که البته در این زمینه نیز وزارت ورزش و جوانان با عدم معرفی سرپرست جدید اهمال کاری کرد. با این وجود قرار است به زودی سرپرست جدید این فدراسیون برای برگزاری انتخابات معرفی شود.

*صیدانلو بازنشسته هست یا نیست؟

محمود صیدانلو رئیس سابق فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از افرادی است برای دوره جدید انتخابات ثبت نام کرده. این درحالیست که پیش از این صحبتهای جدی درباره بازنشستگی صیدانلو به گوش می رسید. با این حال با ثبت نام دوباره او برای این انتخابات به نظر می رسد که رئیس قبلی سودای بازگشت به ریاست فدراسیون را دارد. این در حالیست که وزارت ورزش و جوانان در این زمینه هم شفاف سازی نکرده که اساسا ماجرای بازنشستگی صیدانلو درست بوده یا خیر و یا اینکه او با استفاده از تبصره و مدارک خاص توانسته دوباره مجوز حضور در انتخابات را به دست آورد.

*تماس عجیب از شمال به شرق!

دوره آموزشی مربیگری و داوری هیات موتور سواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی قرار بود این هفته در بیرجند برگزار شود که با تماس های اردشیر درویشی مدیر بخش اتومبیلرانی کانون جهانگردی و رئیس هیات استان البرز با محمود لاهرودی مدرس دوره و رییس بخش آموزش کانون  لغو شد!

این درحالی بود که طبق برنامه ریزی های فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری قرار بود بعد از سالها این دوره در این منطقه محروم کشور برگزار گردد.

در حالیکه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون هفته گذشته به پایان رسید، متاسفانه بداخلاقی هایی توسط برخی افراد ذی نفع با هدف حمایت از نامزدهای خاص خود شروع شده و در حال صدمه زدن به روند حرکت این رشته در کشور است. در این میان سکوت و بی اعتنایی وزارت ورزش و جوانان  نیز بسیار شبهه برانگیز است و ر قبال اتفاقات رخ داده تا به امروز هیچ واکنشی نداشته و همین به مسائل بیشتر دامن می زند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وزارت ورزش و جوانان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد

فرماندار شهرستان بیرجند، گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی‌فرد امروز در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران شهرستان بیرجند در رشته‌های مختلف همواره در سطح استانی و فراتر مطرح بوده‌اند و امیدواریم که همیشه شاهد حضور برجسته آنان در سطوح استانی و ملی و جهانی باشیم.

وی افزود: اکنون ورزش علاوه بر فعالیت جسمی و حرکتی دارای جنبه‌های اجتماعی و سیاسی است که توانسته در بین جوامع تاثیرات وافری داشته باشد.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای را سالم نگه داریم باید به امر ورزش به صورت ویژه بپردازیم و این امر لازمه برنامه‌ریزی منسجم و ویژه به امورات ورزشی است.

فاضلی‌فرد گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد.

فرماندار شهرستان بیرجند بر لزوم پیگیری مجدانه و برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان بیرجند و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ورزش قهرمانی جوانان دارد افزود: در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به مقوله ورزش و جوانان، عنوان کرد: باتوجه به نیازها و ظرفیت‌های خوب موجود، تدابیر لازم باید به گونه‌ای اتخاذ شود که مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود رفع شود.

حبیب‌الله شاعر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند نیز در این دیدار ضمن تبریک عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، گزارشی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی انجام گرفته در سال 1402 و همچنین گزارش کاملی از اقدامات و عملکرد این اداره در شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • سکوتِ خبرساز محمود احمدی نژاد /او منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • سکوتِ خبرساز محمود احمدی نژاد /معجزه هزاره سوم منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • پاکستان: موضع روشنی در قبال طرح انتقال گاز از ایران داریم
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای