Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از ساخت دستگاه های ضدعفونی کننده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در هنرستان فرخی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از دستگاه‌های ضدعفونی کننده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولیدی هنرستان فرخی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق علی بیکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در بازدید از فرآیند تولید دستگاه ضدعفونی کننده در هنرستان فرخی گفت: هنرآموزان و هنرجویان توانمند هنرستان فرخی به منظور ارائه خدمات در جهت مقابله با شیوع چرخه ویروس کرونا و ضدعفونی کردن مدارس، دستگاه ضدعفونی کننده دست را ساخته و با کمترین قیمت در اختیار ادارات، مدارس و مکان های ورزشی و غیره در این شهرستان قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه جهش تولید مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری باید توسط فرزندان همین مرز و بوم محقق شود، افزود: باید هنرستان ها در نهادینه کردن فرهنگ تولید، بیش از پیش در میدان عمل باشند و نقش اصلی را بر عهده گیرند که خوشبختانه هنرستان های استان مازندران بستر مناسبی برای تربیت نیروهای بسیار کارآزموده، خلاق و توانمند است.

درادامه صالح طبری، مدیرشبکه بهداشت شهرستان بهشهر نیز در رونمایی از این دستگاه با اشاره به شرایط به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا و نیاز کشور به دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک به عنوان تجهیزاتی که می‌تواند در کاهش آلودگی، خصوصا مدارس در کشور موثر باشد، گفت: این ابتکار هنرجویان هنرستان بهشهر ستودنی است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه ضد عفونی کننده هنرستان بهشهر استانی علمی و آموزشی ضدعفونی کننده اتوماتیک شهرستان بهشهر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین درویشی عصر سه شنبه در شورای هماهنگی بخش تعاون استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های این اداره کل در دولت سیزدهم گفت: آموزش و تقاضامحوری در حوزه تولید و اشتغال باید زودبازده باشد.

درویشی با اشاره به اینکه ۱۹ گروه هدف داریم که آموزش‌ها توسط ۲۰ مرکز دولتی و ۲ هزار و ۵۸۳ آموزشگاه آزاد انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش برای ارتقای مهارت‌افزایی شاغلان در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار تشکیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنار صنایع شد و افزود: ۹۰ درصد آموزش جدید را با کمک بخش خصوصی اجرا می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه از تدوین شیوه‌نامه برنامه‌های هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات این عزیزان را به جامعه و مردم معرفی و از تلاشگران عرصه کار و تولید تجلیل کنیم.

ابوعلی مهدی زاده تصریح کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام برنامه‌های شاخص در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: در هفته کارگر سعی داریم از کارگران، کارفرمایان، خانواده‌های آنان و خانواده معزز شهدا و مدیران و واحدهای نمونه استان به نحو شایسته ای تقدیر کنیم.

کد خبر 6080132

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر