Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرعامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد جزئیات پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و آسیب دیدگان در دوران شیوع کرونا را اعلام کرد.

علی عاشوری، مدیرعامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد در پاسخ به این پرسش که «افراد نیازمندی که تحت پوشش این کمیته قرار ندارند، چگونه می‌توانند از وام قرض الحسنه صندوق امداد ولایت استفاده کنند؟»، اظهار داشت: در کل کشور، 34 شعبه فعال در مراکز استانها داریم و در همه شهرستان‌های کشور و در دفاتر کمیته امداد نیز یک عامل، صرفا برای امور قرض‌الحسنه مستقر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:هر نیازمندی در هر نقطه‌ای در کشور، چه به شعب صندوق امداد ولایت و چه به دفاتر ما در ادارات کمیته امداد مراجعه کند، عامل صندوق امداد ولایت حضور دارد و کارهای مربوط به پرداخت وام انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت با اشاره به چگونگی بررسی نیاز افراد مراجعه کننده برای دریافت وام، خاطرنشان کرد: در دفاتر کمیته امداد واحد مددکاری وجود دارد و این واحد درخواست فرد نیازمند را بررسی کرده و سخت گیری در پرداخت وام نداریم.

عاشوری در پاسخ به این پرسش که «افراد آسیب دیده در دوران کرونا چگونه می‌توانند وام دریافت کنند؟»، افزود: این افراد نیز تفاوتی با دیگر افراد نیازمند ندارند و می‌توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.

وی درباره «سقف پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان»،تصریح کرد: امسال سقف وام کار گشایی و قرض‌الحسنه کمیته امداد برای افراد غیر تحت پوشش 10 میلیون تومان شده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت ابراز داشت: همچنین بر اساس ضوابط بانک مرکزی حداکثر وام قرض‌الحسنه در سیستم قرض الحسنه در کشور، 30 میلیون تومان است؛بنابراین هیچ صندوقی در کشور نمی‌تواند وام بیش از 30 میلیون تومان به صورت قرض ‌الحسنه پرداخت کند.

عاشوری اضافه کرد: وام کارگشایی و قرض‌الحسنه برای رفع نیازهای ضروری زندگی مانند هزینه‌های تحصیلی، درمانی، ودیعه مسکن، پرداخت بدهی و... است.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق امداد ولایت وام قرض الحسنه کمیته امداد پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان

قائم مقام کمیته امداد اصفهان گفت: سال گذشته ۵۵۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد اردستان تسهیلات پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، نبی‌اله اله‌دادی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه کمیته امداد اردستان اظهار داشت: ما در کمیته امداد شهرستان اردستان 2 هزار و 400 نفر خانواده تحت حمایت داریم که بالغ بر 4 هزار و 800 نفر بوده و به لطف خدا و توفیقاتی که تاکنون بوده است برای اینکه مددجو تحت حمایت خود بگیریم محدودیتی نداشته‌ایم و هر مددجویی که تحت دهک سه باشد و به ما معرفی کنند با یک تحقیقات محلی او را تحت حمایت خود قرار می‌دهیم.

وی افزود: شاهد بودیم در چند روز گذشته 33 هزار نفر خانواده کشور برای آنان مسکن تهیه شد و سهم استان اصفهان 837 مسکن بود که این برای استان اصفهان بسیار کم است اما در شهرستان اردستان خوب بوده است و هر جایی که مدد جویان زمین داشته باشند و با تفاهمی که با بنیاد مسکن و سپاه و کمیته امداد باشد آماده هستیم تا مسکن احداث کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان هنوز 200 خانواده مستاجر مددجو وجود دارد، گفت: ما آمادگی داریم تا در صورت در اختیار قرار دادن زمین برایشان مسکن تهیه کنیم و اولویت امداد بعد از مسائل فرهنگی و اقتصادی و معیشتی اشتغال است تا بتوانیم خانواده‌ها را توانمند کنیم در حالی که اولویت اولمان آموزش است.

وی ابراز داشت: کمیته امداد اردستان در سال گذشته 170 نفر آموزش توانمندسازی داشتند که این آموزش انجام شده است و حدود 108 درصد تحقق داشته که این از آمار تعهدشان بیشتر بوده است و این نشان می‌دهد که در موضوع آموزش بسیار خوب کار کرده‌اند و حدود 550 میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان اردستان وارد شده تا بتوانیم خانواده‌ها را برای اشتغال پایدار آماده کنیم که با تمام فرایندهایی که برای دریافت تسهیلات وجود دارد، توانسته‌ایم 90 درصد این تسهیلات را جذب کنیم و امسال کمی سهمیه تسهیلاتمان بیشتر شده است که امید است بتوانیم با همکاری تمام مجموعه‌ها آن را جذب کنیم؛ دغدغه ما فقط موضوع معیشت مددجویان کمیته امداد است تا بتوانیم خدمت بیشتری انجام دهیم و با تمام سازمان‌ها تفاهم‌نامه جهت همکاری داریم.

اعطای 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی

به گزارش تسنیم؛ در این جلسه محمد جواد شفیعی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد اردستان معرفی و از خدمات ابوالقاسم صادقی به عنوان رئیس پیشین کمیته امداد شهرستان اردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/802/.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان