Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید محمدرضا بهشتی پور در سخنانی اظهار کرد: در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور، ۳ «محیط بان» و یک «کارشناس تحلیل گر سیستم» در  اداره کل حفاظت محیط زیست قم پذیرفته می‌شوند.

او با بیان این که استخدام کارشناس تحلیل گر سیستم در اداره کل محیط زیست قم از سهمیه معلولان عزیز خواهد بود، اظهارکرد: استخدام مأموران اجرایی محیط زیست (محیط بان) نیز فقط از میان آقایان با مدرک دیپلم (تمامی گرایش ها) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی محیط زیست قم با بیان این که متقاضیان استخدام در شغل محیط بانی باید علاوه بر پذیرفته شدن در آزمون عمومی، شرایط اختصاصی ویژه‌ای داشته باشند، گفت: داوطلبان باید دارای حداقل قد ۱۶۵ سانتیمتر و شاخص حجم بدن بین ۱۸.۵ الی ۲۹.۹ باشند.

او با توجه به ماهیت شغل محیط بان، داوطلبان باید آمادگی لازم برای خدمت شبانه روزی در پاسگاه‌های محیط بانی را داشته باشند، تصریح کرد: موفقیت در سنجش آمادگی جسمانی و همچنین استفاده نکردن از معافیت پزشکی برای خدمت سربازی از دیگر این شرایط است.

بهشتی پور در پایان با بیان این که هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور روز جمعه ۹ آبان ماه برگزار می‌گردد، اظهار داشت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در این آزمون باید به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست قم آزمون استخدامی محیط زیست قم اداره کل محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری

 

فراهانی رئیس اداره حفظ و احیا تالاب اداره کل حفاظت محیط زیست استان به خبرگزاری صداوسیما گفت پهنه ۱۲ هزار هکتاری تالاب میقان بعد از بارندگی‌های فصل بهار نسبت به سال‌های گذشته پرآب‌تر شده و هم جواری آب دشت و آسمان در این تالاب جاذبه‌ای چشم نواز ایجاد کرده است.

فراهانی گفت تالاب میقان که در ۱۰ کیلومتری شمال شرق اراک واقع شده کارکرد‌های متنوعی در زیست بوم منطقه داشته و در کیفیت هوای مرکز استان، زیستگاه حیات وحش گردشگری و فرصت‌های مطالعات علمی اثرگذار است.

جودکی فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان هم گفت تالاب میقان زیستگاه حیات وحش بومی و مهاجر بخصوص پرندگان آبزی و کنار آبزی نظیر فلامینگو، غاز، مرغابی، درنای خاکستری، چوب پا، نوک خنجری و آبچلیک است و در فصول مهاجرت تا ۲۰ هزار قطعه پرنده در این تالاب زندگی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران