Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از برکناری حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی پیکان، اکبر محمدی به عنوان سرپرست باشگاه پیکان انتخاب شد. محمدی که سابقه مربیگری در تیم ملی جوانان را در کارنامه دارد به عنوان اولین مدیر فوتبالی در لیگ برتر انتخاب شده است. در روزهایی که مدیران غیرفوتبالی، فوتبال ما را مدیریت می کنند، حضور یک مدیر فوتبالی باعث دلگرمی است که می توان روی اهالی فوتبال هم حساب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از محمدی، ابراهیم شکوری مدتی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال فعالیت می کرد اما تحت فرمان بودن او باعث شد تا موفق نشود. حال باید دید محمدی، شخصی که بازیکنانی همچون سردار آزمون و جهانبخش را برای فوتبال ما ساخته، می تواند در سمت جدیدش موفق شود و راه را برای دیگر فوتبالیست های پیشکسوت باز کند؟

256 251

کد خبر 1431639

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیستم باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر کل صمت گیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور صادرکنندگان برتر استان‌ها از تاریخ ۸ تا۱۲اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی تهران برگزار می‌شود. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه صادرکنندگان برتر استان گیلان هم در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی فرصت مناسبی برای معرفی صادرکنندگان برتر و شناساندن ظرفیت استان‌ها در بازار‌های جهانی است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه ایران اکسپو در ۵ دوره برگزاری موجب ایجاد ارتباط تجاری با ۷۰ کشور جهان شده است.
مدیر کل صمت گیلان با اشاره به اینکه درششمین دوره از این نمایشگاه تمرکز بر ۶ گروه کالایی است گفت: این گروه‌های کالایی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است.
تیمور پورحیدری تصریح کرد:علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به آدرس www.irantsn.com مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • یحیی گل‌محمدی گران‌ترین مربی لیگ می‌شود؟ | بمب پرشورها در آستانه انفجار