Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-حکم قصاص یک متهم به قتل که در سال ۹۷ فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز در زندان عادل آباد شیراز به مرحله اجرا درآمد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، حکم قصاص یک متهم به قتل که در سال ۹۷ فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز در زندان عادل آباد شیراز به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: این متهم ۴۶ روز پس از ارتکاب جنایت در شهریور ماه ۹۷ دستگیر و پرونده وی پس از تکمیل تحقیقات توسط بازپرس ویژه قتل در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با صدور قرار جلب به دادرسیِ معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: پس از برگزاری جلسه علنی رسیدگی به این پرونده، شعبه اول دادگاه کیفری یک استان که با حضور دو قاضی تشکیل گردید متهم اصلی پرونده را به قصاص نفس محکوم کرد.
این مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: پس از این نیز رأی صادره با اعتراض وکیل مدافع متهم در شعبه ۳۵ دیوان عالی کشور بررسی که در نهایت حکم صادره مبنی بر قصاص نفس قطعیت یافت و پس از انجام تشریفات قانونی استیذان و با اصرار اولیاء دم و خانواده مقتول به مرحله اجرا گذارده شد.

گفتنی است روند رسیدگی به این پرونده از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود که تا ابتدای امسال به طول انجامید.

انتهای پیام/

برچسب ها: قصاص دادگستری فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قصاص دادگستری فارس مرحله اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس، گفت: شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز به پرونده تقلب یک واحد صنفی تولید در و پنجره به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
 غلامرضا سالاری افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و با توجه به نظریه کارشناس اتحادیه، تخلف انتسابی را محرز و متصدی این واحد صنفی را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف و ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال مبلغ اضافه دریافتی در حق شاکی محکوم کرد.
سالاری گفت: اتاق اصناف گزارش این تخلف را با شکایت شهروند شیرازی از یک کارگاه در و پنجره سازی پیرامون تقلب در اجرای سفارش برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • نجات محکوم به قصاص از چوبه دار
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشتند
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما
  • برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند