Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تهران در مجلس ضمن انتقاد از عدم معرفی وزیر صمت به مجلس برای اخذ رای اعتماد، گفت:مهلت معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس تمام شده است. - اخبار سیاسی -

سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اوضاع نابسامان بازار و گرانی های اخیر که ناشی از نبود یک مدیریت واحد و منسجم است، اظهار داشت:  سه ماه بعد از برکناری وزیر صمت توسط رئیس جمهور، و معرفی آقای مدرس خیابانی به عنوان جایگزین آقای رحمانی در دقایق پایانی به عنوان گزینه وزارت صمت و عدم کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط مدرس خیابانی قرار بود تا ظرف مدت قانونی گزینه دیگری از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش قالیباف درباره عرضه نفت در جلسه هیئت رئیسه/ روحانی در جلسه رای اعتماد به وزیر صمت حضور نمی یابددولت معرفی وزیر صمت به مجلس را موکول به انفکاک دو وزارتخانه نکند

وی  افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی معرفی گزینه وزارت صمت، آقای رئیس جمهور با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان استیجازه کرده اند و معظم له نیز ذیل نامه ایشان نوشته‌اند: " در اسرع وقت وزیر معرفی شود". با این حال، هنوز هم دولت در معرفی وزیر تعلل می کند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در نبود وزیر قانونی در وزارت صمت هر روز بازار تلاطم بیشتری را شاهد خواهد بود و دست نمایندگان ملت هم برای پیگیری مشکلات مردم باز نخواهد بود، چنانکه طی چند روز گذشته گرانی در بازار خودرو و دیگر موارد مرتبط با وزارت صمت فشار روانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی بازار و صنعت در نبود وزیر صمت دچار سرگردانی شده است، عنوان کرد:مهلت رئیس جمهور برای معرفی وزیر صمت به مجلس پایان یافته است و آقای روحانی هرچه سریعتر گزینه مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس نمایندگان مجلس رئیس جمهور معرفی وزیر وزارت صمت وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی افغانستان در بیش از ۴۰ بخش

وزارت صنعت و تجارت افغانستان می‌گوید که افغانستان در ۴۵ سکتور و در تولید ۱۳۳ قلم جنس به ظرفیت خودکفایی رسیده است.

عبدالسلام جواد آخندزاده گفته است: در ۱۳۳ قلم اجناس تولیدی که ۴۵ سکتور می‌شود به ظرفیت خودکفایی رسیدیم و همچنان در ۹۵ قلم جنس تولیدی که ۲۷ سکتور می‌شود به ظرفیت نیمه‌خودکفایی رسیده ایم.

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت افغانستان بر افزایش استفاده کالاها و تولیدات داخلی در پروژه‌های دولتی و ملی تأکید کرد و افزود تلاش‌ها برای یافتن بازار برای محصولات داخلی در داخل و خارج از کشور نیز آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ فناوری برتر در صنعت کشاورزی
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ روند و فناوری صنعت کشاورزی
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد
  • خودکفایی افغانستان در بیش از ۴۰ بخش
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم
  • هشدار جدی نسبت به کمبود دارو و سرگردانی مردم
  • وزارت صمت بستر واردات خودرو را هرچه سریعتر فراهم کند