Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه از ابتدای سال ۷۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جدید پرداخت کرده ایم،گفت: به دلیل شرایط کرونا، ۶۳۰۰ میلیارد ریال از مطالباتمان را به تعویق انداختیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نورالله زاده در مورد میزان تسهیلات ارائه شده طی سال جاری، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال تاکنون در حدود ۷,۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: این میزان از تسهیلات در حالی پرداخت شده که به دلیل شرایط کرونا، حدود ۶,۳۰۰ میلیارد ریال از مطالباتمان را به تعویق انداختیم.

وی ادامه داد: اگرچه دولت مدت تعویق مطالبات را برای ۳ ماه تصویب کرده بود اما ما از ابتدای سال ۴ ماه بازپرداخت اقساط افراد را به مدت انتهای دوره بازپرداخت آنها اضافه کردیم.

نورالله زاده گفت: در این ۴ ماه فقط ۶,۳۰۰ میلیارد ریال ورودی منابع صندوق بود که می‌توانستیم با استفاده از آن تسهیلات پرداخت کنیم ولی ما این مبلغ را به عنوان تسهیلات مجدد به کارآفرینان دادیم زیرا مدت اقساطشان را اضافه کردیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: در واقع اگر می‌گوئیم ۷,۳۰۰ میلیارد ریال به صورت نقد تسهیلات پرداخت کرده‌ایم باید این موضوع هم لحاظ شود که ۶,۳۰۰ میلیارد ریال عددی بوده که می‌توانستیم تسهیلات نقدی بدهیم اما به نوعی این رقم را به صورت تسهیلات اعتباری دادیم و به سقف بازپرداخت‌ها اضافه کردیم.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید ۳۰۰ میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد