Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-30@07:25:34 GMT

حوزه فضایی یکی از محورهای راهبردی «جهش تولید» شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۲۳۹

حوزه فضایی یکی از محورهای راهبردی «جهش تولید» شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: در راستای تحقق اهداف جهش تولید، حوزه فضایی نیز به عنوان یکی از محورهای راهبردهای تدوین شده در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است که جا دارد از اعضای کمیته صنایع نوین خانه ملت به خاطر توجه ویژه به فناوری‌های نوین و آینده‌ساز تشکر کنم.

وی همچنین از برگزاری مسابقه طراحی و ساخت ماهواره پیکو توسط یک استارت آپ ایرانی خبر داد و گفت: آینده با هر گامی که امروز برمی‌داریم ساخته می شود، پس هر گام امروز ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فضایی ایران افزود: خوشحالم که استارت‌آپ‌های تخصصی حوزه فضایی با نگاهی آینده‌نگر، قدم‌های استواری را برای ساخت آینده‌ای روشن برمی‌دارند و با اجرای رویدادهایی خلاقانه، در مسیر توسعه فناوری فضایی کشور به صورت جدی نقش آفرینی می کنند.

وی گفت: شرکت در این رویداد را توصیه می کنم.

کد خبر 5021760 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فضایی ایران جهش تولید مرتضی براری فناوری فضایی ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه ملی اطلاعات فناوری فضایی ایالات متحده امریکا فیس بوک امنیت سایبری نوآوری امنیت اطلاعات شرکت هواوی سامسونگ لپ تاپ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۴۰۲ ؛ پر رونق ترین سال در تاریخ صنعت فضایی

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار کلیپی در یک سکوی بومی نوشت: «۱۴۰۲ پررونق ترین سال در تاریخ صنعت فضایی کشور بود که در کنار دهها رویداد فضایی مثل ساخت ماهواره های جدید، آغاز ساخت بزرگ ترین پایگاه فضایی کشور، رکورد شش پرتاب فضایی در یک سال نیز ثبت شد.

او در ادامه اضافه کرد: «امسال نیز به فضل الهی سالی درخشان برای صنعت فضایی خواهد بود.کلیپی غرورآفرین ببینید از ۱۲ پرتاب فضایی در دولت سیزدهم.»

بیشتر بخوانید:

دستاورد مهم فضایی ۱۴۰۲ | آزمایش موفق کپسول زیستی ایرانی کد خبر 841158 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات سازمان فضایی ایران دولت سیزدهم فضاپیما - کاوشگر ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: ۱۴۰۲ پررونق‌ترین سال در تاریخ صنعت فضایی کشور بود + فیلم
  • سال ۱۴۰۲ ؛ پر رونق ترین سال در تاریخ صنعت فضایی
  • زارع‌پور: ۱۴۰۲ پررونق‌ترین سال در تاریخ صنعت فضایی کشور بود
  • نگاهی به ۱۲ پرتاب فضایی دولت در سال گذشته
  • پنجره‌های خورشیدی، انقلاب آینده در معماری شهری
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • چاپ سه‌بُعدی هر آنچه را که تصور کنید، ممکن می کند!
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»