Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین صادق زیباکلام تحلیلگر سیاسی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «حذف تصاویر دختران از کتابهای درسی را مقایسه کنید با مطالبی که درایران پیرامون جایگاه زنان در اسلام گفته می شود. مثلا نگاه کنید به سند "سبک زندگی ایرانی اسلامی"و جایگاهی که برای زنان قائل شده. ما همواره غرب را متهم به استفاده ابزاری از زن می نماییم در حالیکه در اسلام کرامت زنان محفوظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در همین زمینه:

واکنش تند زائری به حذف عکس دختران از کتب درسی | باورم نمی‌شود فقط نفهمی و حماقت باشد! واکنش متفاوت رسایی به حذف تصویر دختران از کتب درسی | حجاب را حذف کرده‌اند نه دختران را واکنش وزیر آموزش و پرورش به حذف تصویر دختران از کتاب ریاضی واکنش تهمینه میلانی به حذف تصویر «دختران» از کتاب ریاضی سوم | آقای وزیر! چه کسی آب به آسیاب بدخواهان کشور می‌ریزد؟ واکنش آموزش و پرورش به حذف تصویر «دختران» از کتاب ریاضی سوم؛ تصویر را خلوت کردیم! | چرا قرآن از کتاب فارسی اول حذف شد؟ ماجرای حذف تصویر دختران از کتاب ریاضی سوم دبستان چیست؟ | روایت تصویرگر کد خبر 548491 برچسب‌ها صادق زیباکلام وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صادق زیباکلام وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس حذف تصویر دختران دختران از کتاب کتاب ریاضی حذف تصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که در گزارشی از وضعیت نامطلوب دانشجو معلمان و مشکلات آنان در مسیر تحصیل و تدریس آنان نوشتیم.

دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ که در سال‌های آخر تحصیل خود ناچار شدند در مدارس هم تدریس داشته باشند.

در این گزارش با عنوان معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی؛ به مشکل ناشی از کمبود معلمین در مدارس و حضور دانشجو معلمان در کلاس‌های درس اشاره شده است. حضور این دانشجو معلمان مشکلاتی همچون کسورات دانشجومعملمان را در پی داشته است.

اقدام قابل تقدیر وزیر آموزش و پرورش

به دنبال این گزارش رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی ویراستی اش نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقا رتبه بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.

خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از توجه وزیر آموزش و پرورش، امیدوار است در سال‌های آتی به تدریج دیگر شاهد کمبود معلم در مدارس نباشیم تا دانشجو معلمان نیز بدون مشکل به تحصیل در دانشگاه و پس از آن تدریس در کلاس‌های درس حاضر شوند.

کد خبر 6088528 علی قدمی

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی