Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:35:53 GMT

اردوی تیم هندبال جوانان پسر با ۲۱ بازیکن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۵۵۳

اردوی تیم هندبال جوانان پسر با ۲۱ بازیکن آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در پی اخذ مجوز برگزاری آن از سوی وزارت ورزش از پنجشنبه هفته گذشته در تهران آغاز شده است.
در این اردو که از روز پنج شنبه ۲۰ شهریورماه به مدت یک هفته در تالار شهید قاسم سلیمانی فدراسیون برگزار خواهد شد ۲۱ بازیکن زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون به همراه عزتی دبیر و ریاحی مشاور رئیس فدراسیون صبح امروز شنبه با حضور در محل تمرین جوانان کشورمان از نزدیک شاهد تمرینات ملی پوشان بودند.

رئیس فدراسیون در ابتدای جلسه تمرینی امروز در سخنان کوتاهی از ملی پوشان کشورمان خواست تا اهتمام خود برای حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بنمایند و به آنان گفت: سلامتی شما و خانواده تان از همه چیز برای ما مهمتر است.

وی در ادامه افزود: راه پر فراز و نشیبی پیش رو داریم و باید ۶ ماه سخت کار کنیم تا آماده شویم و همه ارکان فدراسیون و جامعه هندبال اعم از باشگاه‌ها می باستی در برگزاری اردوها بازیکنان را در اختیار تیم ملی و کادر آن قرار داده و همکاری لازم را داشته باشند.

پاکدل در پایان گفت: سعی کرده‌ایم که امکانات لازم را برای شما مهیا کنیم و از این به بعد نیز هر شرایطی نیاز باشد آن را فراهم خواهیم نمود.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۲۱ در شیراز برگزار می‌شود.
 

کد خبر 5021898

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات هندبال جوانان آسیا تیم ملی هندبال شیوع کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا والیبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی فینال جام حذفی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌پدرام فلاح، رادین علیزاده و محمد امین قرا پازوکی، ۳ مازندرانی دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ هستند.

همچنین محمد رضا قربانی به عنوان مربی از مازندران در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ حضور خواهد یافت.

اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ با شرکت ۲۰ بازیکن از استان‌های خوزستان، بوشهر، تهران، مازندران، زنجان، گلستان، البرز، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، نهم فروردین در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان
  • ۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان