Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@07:11:38 GMT

فیلم| سرقت مسلحانه از قهوه فروشی در اهواز/ شناسایی سارقان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۶۴۰

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سهراب حسین نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار ویدیوی آن در فضای مجازی، سارقان بلافاصله شناسایی شدند و دستگیری آنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سرقت ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه ۱۹ شهریور در یکی از مناطق خلوت صورت گرفته بیان کرد: سارقان تعدادی دله (قهوه جوش عربی) و یک دستگاه قهوه‌ساز را به سرقت بردند و صاحب مغازه هیچ آسیب جسمی جدی ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بازدید : 5 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: با کار اطلاعاتی در این رابطه سه سارق شناسایی و دستگیری آنان در کمترین زمان ممکن در دستور کارپلیس قرار دارد.

سرهنگ حسین نژاد خاطرنشان کرد: به محض دستگیری سارقان از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا انتشار یک ویدیو از سرقت مسلحانه در یکی از مناطق اهواز بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است در این ویدیو که روز جمعه در فضای مجازی استان خوزستان انتشار گسترده داشته سه سارق مسلح به سلاح‌های گرم و سرد وارد قهوه خانه‌ای در منطقه سپیدار اهواز می‌شوند و ضمن ضرب و شتم سه فرد متولی قهوه خانه اقدام به سرقت وسایل موجود در محل می‌کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قهوه فروشی سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ " علی اکبر قلی پور" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام درامیرآباد بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه امیرآباد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در این ارتبتط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: این افراد در تحقیقات پلیسی به سرقت ۱۳ فقره احشام شامل سرقت ۵ راس میش، ۵ راس گوسفند و ۳ راس بره اعتراف کردند.

سرهنگ قلی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا