Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-اکبر طبری بر اساس حکم دادگاه کیفری یک استان تهران، مجموعا به ۵۸ سال و ۹ ماه و ۲۰ روز حبس و قریب هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، سخنگوی قوه قضاییه امروز از صدور حکم برای پرونده اکبر طبری و دیگر متهمان این پرونده خبر داد و به برخی از نکات مندرج در این حکم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مشروح رای پرونده اکبر طبری و دیگر متهمان 

بر اساس حکم صادره از ناحیه دادگاه کیفری یک استان تهران، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه در این پرونده مجموعا به ۵۸ سال و ۹ ماه و ۲۰ روز حبس و قریب هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

به گفته سخنگوی قوه قضاییه، در صورت قطعی شدن این دادنامه، بر اساس قانون مجازات اشد که سی و یک سال حبس و ضبط اموال ناشی از ارتشاء و جزای نقدی و انفصال ابد از خدمات دولتی است، قابل اجرا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اکبر طبری سخنگوی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اکبر طبری سخنگوی قوه قضاییه قوه قضاییه جزای نقدی اکبر طبری بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" در تهران را توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران اظهار کرد: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد، از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدیدتری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بزودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود، گفت: خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد و تخلفات ساکن را ثبت می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این ترددها در مناطق 1 ، 4 و 5 شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همان جا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد. 

1.9 میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت

مومنی تصریح کرد: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در 6 طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده‌رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه قابل تامل معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟