Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:20:48 GMT

پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۶۵۹

پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی ۴۷ درصد است.

عزیز فیلی در نشست رفع موانع طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک و روستاهای شهرستان بهمئی افزود: طرح ملی آبرسانی سد کوثر به بهمئی، مشکل کمبود آب شرب شهری و روستایی و بخشی از آب صنعتی این شهرستان را برطرف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: به علت مشکلات اعتباری، این طرح در سال‌های گذشته پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته است، اما خوشبختانه امسال روند خوبی را از لحاظ عملیات اجرایی طی می‌ کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، تاکنون ۲۰ کیلومتر از این طرح اجرا شده و ۳۲ کیلومتر دیگر از کل طرح باقی مانده است، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای برطرف کردن مشکلات اجتماعی این طرح در حوزه خوزستان هستیم.

فیلی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های استاندار بخشی از هزینه‌ها توسط وزارت نفت تامین می شود که این اقدام به بهره برداری طرح در موعد مقرر کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری این طرح آبرسانی برآورد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و چهار مخزن است که سه مورد از مخزن‌ها احداث شد و برای ساخت یک مخزن و۲ ایستگاه جدید با پیمانکار قرارداد منعقد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد آبرساني شهرستان بهمئی کهگیلویه و بویراحمد طرح آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان

استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در سامانه دوم آب‌رسانی در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدها از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آب‌رسانی به‌زودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

کد خبر 740041

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان