Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حشمت الله صیدی با بیان اینکه پس از توافق با مالک، حمام شیشه تملک شد، اظهار کرد: حمام تاریخی شیشه در ضلع شمالی بلوار کردستان در سنندج و مجاور پل و مسجد ملا ویسی قرار دارد و از بناهای قدیمی و آثار تاریخی محسوب می‌شود. مالکیت ۴.۵ دانگ از حمام شیشه در سال ۱۳۸۶ توسط مالک اولیه در تملک شهرداری قرار گرفت و ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ دانگ بقیه نیز در تملک بخش خصوصی باقی ماند.

شهردار سنندج ادامه داد: در سال ۹۱ این شهرداری برای خریداری و تملک ۱.۵ دانگ این حمام اقدام کرد، سپس در سال ۹۳ هیات کارشناسی سه‌نفره برای هر متر زمین قیمت تعیین کرد که در کمیته انطباق مورد تایید قرار نگرفت و پس از آن هم سنوات گذشته دو بار کارشناسی شد.

صیدی یادآور شد: در این دوره و با هدف تملک کامل این بنای تاریخی توافقاتی در شورای اسلامی شهر سنندج در مورد قیمت ۱.۵ دانگ آنکه در تملک بخش خصوصی بود انجام و در اواخر سال ۹۸ مجوز هیات تطبیق فرمانداری هم اخذ شد.

وی از صدور سند مالکیت حمام شیشه به نام شهرداری سنندج خبر داد و بیان کرد: حمام شیشه پس از توافق با مالک به طور کامل در تملک شهرداری قرار گرفت.

کد خبر 548542 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان حمام شیشه ۵ دانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان