Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@11:51:48 GMT

کاهش ۵ تا ۱۲میلیونی قیمت خودروهای داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۵۶۹

کاهش ۵ تا ۱۲میلیونی قیمت خودروهای داخلی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سعید موتمنی ، با اشاره به اینکه با آغاز مرحله جدید فروش فوری خودروها توسط شرکت‌های خودروساز روند افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: از سه شنبه هفته گذشته تا امروز قیمت انواع خودروهای داخلی 5تا12 میلیون کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه البته همچنان قیمت‌ها کاذب بوده و مردم نباید تحت تاثیر قیمت‌ها قرار بگیرند، افزود: به هیچ عنوان مردم تحت تاثیر قیمت‌های کاذب بازار قرار نگیرند پیش‌بینی ما این است فروش‌های فوری خودرو در هفته‌های آینده باعث می‌شود تا قیمت‌های کاذب خودرو در بازار کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تصریح کرد: بازار خرید و فروش همچنان راکد است اما در قالب آگهی در فضای مجازی قیمت‌های کاذبی برای خودروها عنوان می‌شود که مردم باید مراقب این موضوع باشند. دلیلی برای افزایش قیمت خودرو آنهم به صورت غیر منطقی وجود ندارد.

پربیننده ترین متقاضیان ثبت نام خودرو در ایران خودرو بخوانند +شرایط جدید قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۶/۲۲ جزئیات شیوه نامه جدید فروش فوق العاده خودروسازان شمشیر دولبه ورود خودروسازان به بازارسرمایه/ مقاومت شورای‌ رقابت برای ماندگاری در سیاست‌گذاری آغاز کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان قیمت خودرو خرید خودرو خودرو داخلی بازار خودرو خرید و فروش خودرو دلالی خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار، فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر تهران با اشاره به جمع بندی گزارش کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر، اظهار داشت: براساس گزارشات ارسالی از ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر به فرمانداری تهران خوشبختانه شاهد روند رو به کاهش میزان تصادفات در حوزه فوتی و جرحی هستیم به طوری که در حوزه درون شهری تهران شاهد ۴۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی در ادامه با اشاره به میزان سرویس دهی به مسافران نوروزی در حوزه پایانه‌های اتوبوسی بیان کرد: در حمل و نقل برون شهری در تهران از ابتدای آغاز سفر‌های نوروزی تا کنون ۴۰ هزار مورد سرویس عمومی از مبدا تهران به دیگر نقاط کشور ثبت شده است، مطابق این آمار تعداد مسافر خروجی از شهر تهران ۴۰۸۰۸۵ نفر و تعداد مسافر ورودی به تهران ۲۴۲۳۰۹ نفر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بوده است.

فرماندار تهران با اشاره به آمار‌های پرواز از فرودگاه بین المللی مهرآباد در سفر‌های نوروزی اذعان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از ۲۱۰۰ مورد پرواز در فرودگاه بین المللی مهرآباد ثبت شده که از این طریق ۲۳۰ هزار نفر مسافر پذیرش شدند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رصد بازار در راستای جلوگیری از تخلفات در حوزه‌های کالا‌های اساسی و عید نوروز تاکید کرد: تاکنون با ثبت ۱۳۷۰ مورد بازرسی از بازار در ایام نوروز توانستیم رصد خوبی را در تامین کالا‌های اساسی و جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی انجام دهیم و این رصد همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دار خواهد بود.

قیومی با اشاره به آمار ورود مسافران نوروزی به تهران و بهره مندی از هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها خاطرنشان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی روزانه به صورت میانگین ۱۴ هزار نفر از این مراکز بهره‌مند شدند و سطح اشغال این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز به طور میانگین ۶۰ الی ۷۰ درصد بوده است.

فرماندار تهران افزود: در این آمار مشخص شده است که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ۱۹۶ هزار نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر‌ها انجام شده است.

معاون استاندار تهران تصریح نمود، برگزاری ۷۰۰ تور تهرانگردی به صورت رایگان برای شهروندان، برگزاری برنامه برای گروه‌های خاص، روزه اولی‌ها، معلولین، سالمندان، تور کودک، برپایی ۱۰۰ ایستگاه اطلاع رسانی در تمام مناطق شهر تهران و توزیع ۱۵۰ هزار نقشه گردشگری و کتابچه گردشگری کودک و نیز توزیع ۱۰۰ هزار بن تخفیف استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری تهران از سایر برنامه‌ها بوده است.

رییس ستاد خدمات سفر تهران در پایان با اشاره به رشد حوزه گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ شهر تهران، یادآور شد: خوشبختانه در حوزه بازدید از مناطق گردشگری تهران رشد خوبی را شاهد بودیم و تهران تاکنون جز ۳ شهر پربازدید در حوزه موزه‌ها و آثار تاریخی و فرهنگی شناخته شده که در مجموع میزان بازدید از مناطق گردشگری جنوب تهران و نیز منطقه ۱۲ بیشترین آمار گردشگر را به خود اختصاص داده است و مطابق این آمار تعداد یک میلیون و دویست هزار بازدید از مراکز تفریحی شامل موزه‌ها، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعت‌گردی و جاذبه‌های شهری نظیر پل طبیعت، برج میلاد، دریاچه چیتگر و... انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول