Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، افزود: باید روی مدیریت مناسب با همکاری دستگاهی در روستاها کار کرد و فعال سازی تمام ظرفیت‌ها برای جلوگیری از افزایش مبتلایان و اپیدمی کرونا در روستاها را داشته باشیم.

کلانتری با تاکید بر اقدامات کنترلی گفت: باید مدیریت مناسبی در روستاها عملیاتی شود و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری با بیان اینکه توجه جدی تر به پیشگیری یک نیاز است، عنوان داشت: باید از ظرفیت پایگاه‌های بسیج، هلال احمر و … در روستاها و بخش‌ها استفاده شود.

وی نمونه گیری هدفمند دانشگاه را یک ظرفیت مثبت دانست و بیان کرد: از طرفی میزان مراجعه و بستری‌ها نگران کننده است.

کلانتری با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: زمانی می‌توان به کاهش مبتلایان امیدوار بود که میزان رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به بالای ۹۰ درصد برسد.

وی افزود: در همین راستا نشستی با هدف تاکید و برنامه ریزی بهبود رعایت پروتکل‌ها و با حضور دستگاه‌های متولی و محوریت معاونت سیاسی استانداری برگزار خواهد شد.

استاندار با اشاره به رفع مشکلات آموزش و پرورش استان، گفت: قرار نیست که کمبودهای چندین ساله به یکباره حل شود، اما اولویت گذاری و ظرفیت‌های اساسی و مورد نیاز باید تأمین شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه قطع انشعاب مدارس و مراکز آموزشی ممنوع شده است، گفت: خدمات باید کماکان ادامه پیدا کند و دستگاه‌های خدمات رسان توجه به تحقق این مصوبه را مد نظر قرار دهند.

وی از پیگیری تأمین آب ژاول برای مدارس خبر داد و تصریح کرد: پیگیری و تأمین از طریق آب و فاضلاب انجام می‌شود.

استاندار با استقبال از پویش کمک‌های سلامت محور به مدارس، گفت: می‌توان از این ظرفیت برای رفع برخی مشکلات مدارس استفاده کرد.

وی افزود: گزارش گیری حمایت دستگاه‌ها از آموزش و پرورش نیز اجرایی و اطلاعات لازم جمع آوری خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه راضی نیستیم یک واحد و صنف تعطیل و یا پلمب شود، عنوان داشت: آنجایی که واحدی مسئولانه و پیگیر کنترل کروناست، تشویق و واحدی که رعایت پروتکل‌ها را نداشته و بی توجهی می‌کند با برخورد قانونی رو به رو می‌شود.

وی افزود: نگاه ما فعالیت واحدها با تاکید بر تحقق کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار گفت: باید رعایت پروتکل‌ها را به شکل عملی داشته باشیم و واحدها و اصنافی که رعایت می‌کنند، با تشویق رو به رو شوند.

وی افزود: باید یک مطالبه، یک گفتمان و یک اقدام عمومی در کنترل کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شکل بگیرد تا آرامش و امنیت روانی جامعه تأمین و از بروز خسارت‌ها، مشکلات و خطرات در بخش سلامت جلوگیری شود.

کلانتری همچنین با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در مقابله با کرونا، گفت: باید این ظرفیت‌ها با هدف رعایت پروتکل‌ها توسط مردم، کنترل و پیشگیری از کرونا توسعه یافته و تولید محتوا با سوق دادن جامعه به کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا را داشته باشیم.

کد خبر 5021950

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد شیوع کرونا ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا رعایت پروتکل ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه