Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید متقی طلب روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذاری در تیمهای پایه به خصوص برای تیمی همچون سپیدرود رشت که از پشتوانه مالی مناسبی برخوردار نیست،  ضروری است چون این تیم با بها دادن به تیمهای پایه ، می تواند پشتوانه سازی مناسبی انجام داده و از لحاظ داشتن بازیکن، بی نیاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته سپیدرود رشت هنوز در فوتبال گیلان و ایران برند محسوب می شود و اگر مدیران این باشگاه به تیمهای پایه توجه ویژه ای داشته باشند، نیازی به خرید هیچ بازیکنی در هیچ پستی نخواهند داشت و این امر می تواند یک سرمایه گذاری مناسب محسوب شود.

وی به انتخاب کادرفنی تیمهای پایه این باشگاه نیز اشاره و بیان کرد: با هماهنگی با مدیرعامل باشگاه سرمربیان تیمهای پایه معرفی شدند که بر این اساس ، ساسان صادقی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید سپیدرود رشت انتخاب شد، ضمن اینکه مهدی عابدی و نیما ورزلی به عنوان مربیان ، شاهین رضازاده به عنوان مربی دروازبان ها، فرهود خلخالی به عنوان مربی بدنساز و میثم فتحعلی پور به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید سپیدرود رشت منصوب شدند.

مدیر آکادمی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته ساسان صادقی یکی از مربیان بسیار توانمند محسوب می شود که هم اینک نیز اکثر بازیکنان تیم بزرگسالان سپدرود رشت نیز، شاگرد این مربی بودند و حضور صادقی در تیم امید، می تواند نویدبخش افزایش بازیکنان جوان به تیم بزرگسالان سپیدرود باشد.

وی به انتخاب  سرمربیان تیم های جوانان و نوجوانان سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین سیدمحمد سیدزاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت معرفی شد و علی براری نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت انتخاب شد که هر دو مربی از مربیان توانمند فوتبال گیلان در رده های سنی پایه بشمار می روند.

متقی طلب به انتخاب چهره نام آشنای فوتبال سپیدرود به عنوان سرمربی نونهالان اشاره و تصریح کرد: علی ناصح مهاجم و گلزن دهه های ۶۰ و ۷۰ سپیدرود رشت و یکی از برترین مهاجمان این باشگاه به عنوان سرمربی تیم نونهالان سپیدرود انتخاب شد.

وی افزود: ناصح از بزرگان باشگاه سپیدرود است و هنگامی که به عنوان بازیکن و مهاجم نیز در این تیم حضور داشت، بازیکن بااخلاقی بود که حضور وی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نونهالان سپیدرود رشت، یک موهبت برای این تیم محسوب می شود.

وی در خصوص انتخاب کادرفنی تیمهای پایه در مقطع کنونی نیز اشاره و تصریح کرد: این انتخابات برای رفع بلاتکلیفی تیمهای پایه و با هماهنگی افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه انجام شد چون تیم سپیدرود که به لیگ دسته دوم سقوط کرده، هم اینک وضعیت مبهمی دارد و برای اینکه حرف و حدیثی نیز به وجود نیاید و همچنین از جدایی احتمالی بازیکنان جلوگیری شود، کادرفنی این تیمها انتخاب شدند تا تیمهای پایه سپیدرود با قدرت به کار خود ادامه دهند و از بلاتکلیفی خارج شوند.

مدیر تیمهای پایه باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: متاسفانه مدیران باشگاه ها توجهی به مربیان پایه ندارند و همیشه کمترین دستمزد و حقوق نیز متعلق به مربیان تیمهای پایه است اما این در حالی است که کار این مربیان بسیار ارزشمند است چون با معرفی بازیکنان مستعد باعث می شوند تا تیم های بزرگسال برای بستن قرارداد به دنبال بازیکنان غیربومی و گران قیمت نروند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تیمهای پایه انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی عصر سه شنبه در بازدید از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کردستان با اشاره به ارتقا بخش بهداشت و درمان استان کردستان در دولت سیزدهم اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ١٢ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ٥ هزار میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با ارتقا کیفی سطح خدمت رسانی خود توانسته است رضایتمندی مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد نماید.

وی بیان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم توجه مناسبی به بخش بهداشت و درمان استان کردستان شده است که در همین راستا مصوبات خوبی را در سفرهای ریاست جمهوری به استان کردستان شاهد بوده‌ایم.

محمدی اعلام کرد: با پیگیری‌های مجدانه استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بسیاری از مراکز تخصصی از جمله قلب، سرطان، پیوند استخوان و غیره در استان کردستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان را حاصل برنامه‌ریزی‌های مدون در این حوزه خواند و افزود: با تدابیر پیش بینی شده شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود داروهای خاص در سطح استان هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام‌های جدیدی برداریم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی استان از ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای خبر داد و افزود: استان کردستان با برنامه ریزی‌های انجام شده دارای کمترین چالش در حوزه اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص است که در صدد هستیم با احداث انبار استراتژیک دارویی به توسعه این بخش هم کمک نمائیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان استفاده از ظرفیت‌های قانون مولد سازی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه خدمت رسانی توسط این دانشگاه ذکر کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان آمادگی خود را برای همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و بهداشتی و درمانی این استان در همین راستا را اعلام می‌نماید.

کد خبر 6080379

دیگر خبرها

  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه