Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حسین سلامی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به پرونده تصرف سه هزار و ۲۰۰هکتار از اراضی ملی  در حاشیه شهر جیرفت به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

وی عمده تخلفات و واگذاری های غیرقانونی در این پرونده را مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ اعلام کرد و از رسیدگی ویژه پرونده تصرف سه هزار و ۲۰۰هکتاری در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان جیرفت با بیان اینکه دستگاه قضایی بدون اغماض و با قاطعیت موضوع مفاسد اقتصادی را دنبال می کند، افزود: تحقیقات تکمیلی این پرونده در حال انجام است.

سلامی همچنین از رسیدگی به پرونده ۲۴۳ هکتار اراضی مورد تصرف در ورودی شهر جیرفت خبر داد و گفت: این پرونده مهم در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی است.

برچسب‌ها تصرف اراضی جیرفت قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصرف اراضی جیرفت قوه قضاییه تصرف اراضی جیرفت قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۷۶ هزار و ۲۳۴ یورو به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزران تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانک تجارت و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون