Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید هیچ‌گاه کیفیت آموزشی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش فدای کمیت نشود و این امر همواره در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مدیرکل و معاونین آموزش‌وپرورش استان ظهر امروز با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با بیان اینکه سال‌های زیادی از دوران اوایل خدمتم را در مقاطع تحصیلی مختلف مدارس گذارنده و با مجموعه آموزش و پرورش و دانش‌آموزان آشنایی کامل دارم، اظهار داشت: خدمت به دانش‌آموزان افتخار و کاری مقدس و ارزشمند است.

وی با یادآوری اینکه معلم، رکن اصلی تعلیم و تربیت است، گفت: باید در گزینش‌ها تخصص، تعهد و کارآمدی فرد در نظر گرفته شود تا معلمان توانمند، باکیفیت و افرادهای ارزشمند وارد مجموعه آموزش و پرورش شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به نقش تأثیرگذار معلم در ارتقای سطح سواد دانش‌آموز اشاره و تصریح کرد: باید هیچ‌گاه کیفیت آموزشی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش فدای کمیت نشود و این امر همواره در اولویت قرار گیرد.

کردستان| مدیران مدارس حق دریافت کمک اجباری از والدین را ندارندوزیر آموزش و پرورش: مدارس نمی‌توانند دانش‌آموزان را به حضور ملزم کنند

وی با تاکید بر ضرورت توجه به پرورش معنویت در مجموعه آموزش و پرورش افزود: باید نهاد نمایندگی ولی فقیه در آموزش و پرورش نیز همچون دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده تا منویات و گفتمان امام(ره) و رهبری دنبال شود تا دانش‌آموزان زمانی‌که به دانشگاه راه یافته، در مسائل دینی و این حوزه‌ها با مشکل روبه‌رو نشوند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه باید دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و آموزش و پرورش در استان در راستای انجام و پیشبرد برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر تعامل داشته باشند، اظهار کرد: امیدواریم با همراهی یکدیگر بتوانیم به‌نحو احسن خدمتگزار مردم کردستان باشیم.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این دیدار، گزارشی از اقدامات آموزشی انجام شده و وضعیت تحصیلی در سالیان اخیر و این دوران کرونایی در استان را ارائه کرد.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان کردستان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امرایی، عضو كمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت عدالت مجلس در یک گفت‌وگوی رادیویی در مورد افزایش استفاده از تک ماده گفت: قبل‌تر ۲ عنوان نهایی و غیر نهایی برای فارغ‌التحصیلی تصویب شد كه اخیراً این ۲ عنوان نهایی و به ۴ درس اضافه شد.

امرایی در این باره افزود: آموزش‌وپرورش به جای اضافه كردن تک ماده باید به سمت عدالت آموزشی برود. اگر در استان‌ها شاهد همگنی در عدالت باشیم، نیازی به افزایش تك ماده نیست.

عضو كمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت عدالت یادآور شد: سال گذشته هشدار داده شد كه سؤالات امتحانات نهایی مانند كنكور شده كه در نهایت موجب افت نمرات معدل دانش‌آموزان شد كه امروز با افزایش تک ماده قصد جبران كیفیت بد سؤالات و عدالت آموزشی را دارند كه نه تنها کمک‌کننده نیست بلكه روش غلطی است.

امرایی همچنین با تأکید بر به كارگیری روش‌های اصولی توسط آموزش‌وپرورش برای دانش‌آموزان خاطرنشان كرد: افزایش تک ماده كمكی به دانش‌آموز و آموزش‌وپرورش نمی‌كند و تنها به تسریع در گرفتن دیپلم كمك می‌كند. به جای كاهش تک ماده‌ها، شاهد افزایش آن هستیم كه اصلاً روش منطقی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • آموزش و پرورش ما نباید حافظه محور و ایستا باشد
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است