Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@14:01:56 GMT

سکانس‌هایی از فیلم باد در علفزار می‌پیچد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۲۰۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «باد در علفزار می‌پیچد» به نویسندگی و کارگردانی خسرو معصومی محصول سال 1386 است. شوکا دختر جوانی است که به علت فقر خانواده مجبور می‌شود به ازدواج با پسر عقب افتاده ای تن دهد تا کمی از بار مشکلات خانواده کم شود، اما جلیل شاگرد خیاط دل در گرو شوکا دارد و این موضوع اتفاقاتی را به وجود می آورد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . الناز شاکردوست، حسین عابدینی، رضا ناجی، جمال اجلالی، مائده طهماسبی، کوروش جویباری، ایرج توشچی، مینا نوروزی، نورالدین اعلمی و هنگامه بهبودی در این فیلم مقابل دوربین نادر معصومی بازی کردند. ناصر شکرایی موسیقی متن این اثر را ساخت و حسن حسندوست این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم شارلی ابدو کریم آتشی آیت الله صانعی دور دوم انتخابات مجلس یازدهم پرونده اکبر طبری سکانس طلایی سکانس برتر سینما خسرو معصومی مائده طهماسبی الناز شاکردوست حسین عابدینی رضا ناجی جمال اجلالی ویدیو فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمایی‌های بریتانیا برای غزه پول جمع می‌کنند/ کن لوچ تا مایک لی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، حدود ۵۰ تن از نام‌های بزرگ دنیای سینما و تلویزیون بریتانیا، با ارایه اقلام یا اجرای برنامه‌های مختلف، قصد دارند به جمع‌آوری پول برای کمک به مردم غزه بپردازند.

این حراج که توسط «سینما برای غزه» و برای حمایت از کمک‌های پزشکی برای فلسطینی‌ها برگزار می‌شود، با همکاری تیلدا سوینتون، کن لوچ، آصف کاپادیا، رامی یوسف، پیتر کاپالدی، ایملدا استونتون، برایان کاکس، جوزف کوین، مایک لی، میسان هریمن، جوآنا هاگ، ایمی لو وود، جاش اوکانر و ... برگزار می‌شود.

در حالی که ۲ آوریل (۱۴ فروردین) برای زمان این حراجی انتخاب شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد، سوینتون قرار است با خواندن «داستانی آرامبخش برای قبل از خواب» در این رویداد شرکت کند و یک کلاس فرنی پزی با حضور جاش اوکانر بازیگر سریال‌هایی چون «تاج» و «دارل‌ها» برگزار شود که قرار است، آموزش دهد چگونه می‌توان یک کاسه عالی فرنی درست کرد و دستور ساخت یک دم‌نوشیدنی با آلیسون اولیور بازیگر فیلم «سالتبرن» و بلیت‌هایی برای تماشای برنامه و ملاقات رامی یوسف در یک استندآپ شو نیز عرضه می‌شود.

اقلامی که در حراجی عرضه می‌شود شامل یادگاری‌های امضا شده از جمله کتاب «دانتون ابی» به امضای ایملدا استانتون و جیم کارتر بازیگران سریال و «دکتر هو» و پوسترهای امضا شده از مایک لی، کن لوچ و آصف کاپادیا، از جمله پوستر نمایش «مهمانی ابیگل» مایک لی در سال ۱۹۷۷ است. در همین حال، فرصت‌هایی برای نوشیدن یک فنجان چای - از طریق زوم - با جوزف کوین و پاپا اسیدو وجود دارد.

هانا فلینت، جولیا جکمن، لیلا لطیف، سوفی مونک کافمن و هلن سیمونز سازمان‌دهندگان «سینما برای غزه» می‌گویند، تلاش‌های آن‌ها نه تنها ضروری است، بلکه باعث نجات جان انسان‌ها می‌شود، زیرا بمباران اسراییل زیرساخت‌های بهداشتی غزه را از بین برده است. آنها افزودند: در حالی که وارد ششمین ماه محاصره نظامی غزه توسط اسراییل می‌شویم، جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کارهای فوری بشردوستانه که توسط «کمک‌های پزشکی برای فلسطینیان» انجام می‌شود، هرگز حیاتی‌تر از این نبوده است.

آنها ادامه دادند: ما بر این باوریم که هنر و سیاست به‌طور جدایی ناپذیری به هم پیوند خورده‌ و در گفتار و عمل برای کمک به کسانی که در سرتاسر سرزمین فلسطین اشغالی در معرض وحشت‌های غیرقابل توصیفی قرار گرفته‌اند، فراخوانده شده‌ایم. «سینما برای غزه» فضایی پرشور و فراگیر برای جمع‌آوری کمک‌های مالی است که با سخاوت افرادی از هر بخش‌ صنعت فیلم شکل می‌گیرد تا نشان دهد تا زمانی که از فلسطینی‌ها انسانیت‌زدایی می‌کنند و بدون مجازات آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند، بی‌کار نخواهند ایستاد.

کمک پزشکی برای فلسطینیان که در دهه ۱۹۸۰ تاسیس شد و دفاتری در کرانه باختری، غزه، اورشلیم، لبنان و لندن دارد، برای سلامت و کرامت فلسطینی‌هایی که تحت اشغال و به عنوان پناهنده زندگی می‌کنند، کار می‌کند.

کد خبر 6064617

دیگر خبرها

  • سینمایی‌های بریتانیا برای غزه پول جمع می‌کنند/ کن لوچ تا مایک لی
  • (ویدئو) پست نوروزی مریم معصومی در اینستاگرام که وایرال شد
  • سکانس‌های از فیلم زنگ اول
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • (ویدئو) سکانس جنجالی «زیرخاکی» پربازدید شد
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • سکانس‌هایی از فیلم مهمانی خصوصی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • (ویدئو) دو سکانس جنجالی از بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر مقابل هم این روزها خبرساز شده است!
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو