Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@09:08:04 GMT

قطع انشعاب آب ۷۰ مشترک پرمصرف آب در خلیل‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۶۵۸

قطع انشعاب آب ۷۰ مشترک پرمصرف آب در خلیل‌آباد

به گفته مدیر امور آبفای خلیل‌آباد انشعاب ۷۰مشترک پرمصرف آب در این شهرستان قطع شد و ۳۰۰ مشترک هم به دلیل نصب پمپ بر روی شبکه اخطار دریافت کردند.

به گزارش قدس آنلاین، محمد کاظمی بیان کرد: مشترکان پر مصرف از آب شرب برای آبیاری باغ استفاده می‌کردند که انشعاب آن‌ها پس از فصل تابستان و در صورت استانداردسازی وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳۰۰ مشترک هم مبادرت به نصب پمپ آب بر روی انشعابات کرده بودند که پس از اخطار کتبی، منصوبات خود را اصلاح کردند.

کاظمی این اقدامات را در راستای تامین آب ۱۳ هزار و ۷۰۰ مشترک شهری و  ۱۰ هزار مشترک روستایی دانست و افزود: حفر چاه شماره ۵ خلیل آباد، اجاره آب کشاورزی و تعامل با آبفا کاشمر از جمله دیگر برنامه‌های این امور در تامین آب شرب ساکنان دو شهر و ۲۶ روستای تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه آب شرب مورد نیاز مشترکان از ۱۵حلقه چاه تامین می‌شود بر حفر یک حلقه چاه دیگر تا سال آینده به منظور برخورداری شهروندان و روستاییان از شرایط پایدار آب تاکید کرد.

کاظمی با اشاره به تامین آب ۱۳ روستا از ۶ حلقه چاه آب شرب شهر خلیل آباد، خاطرنشان کرد: حفر چاه جدید با توان ۳۳ لیتر بر ثانیه مشکل تامین آب این شهر و روستاهای اطراف را تا حد زیادی رفع خواهد کرد.

وی یادآور شد: روستاهای شهرستان دارای شبکه آب رسانی بوده و آب شرب شهرستان کیفیت بسیار بالایی دارد و هیچ روستایی با تانکر آب رسانی نمی شود.

خلیل‌آباد بین دو شهرستان کاشمر و بردسکن در استان خراسان رضوی  واقع شده‌است و فاصله آن تا مشهد از راه کاشمر۲۴۵ کیلومتر است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خلیل آباد تامین آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با انجام بازرسی توسط کارشناسان این شرکت، ۲۵ انشعاب غیرمجاز از شبکه و ۱۶ انشعاب غیرمجاز از ملک مجاور در شهرستان مشهد شناسایی و قطع شد.   حسین اسماعیلیان افزود: همچنین ۲۳ پرونده از تخلفات صورت گرفته در حوزه انشعابات غیرمجاز که توسط واحد حقوقی این شرکت پیگیری شده بود، برای رسیدگی به دادسرای ناحیه ۲ و چهار پرونده نیز به دادگاه عدالت ارجاع شده است.   وی ادامه داد: داشتن انشعاب غیرمجاز غیرقانونی و جرم است و به صورت جدی با این تخلف برخورد می شود.   اسماعیلیان گفت: اکنون در شرایط خشکسالی و کم بارشی قرار داریم و انشعابات غیر مجاز بزرگترین تهدید در این وضعیت به شمار می رود.   اکنون فقط ۶ درصد از حجم ذخیره سدهای تامین کننده آب مشهد دارای آب است که حدود ۱۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.   ٩٨ درصد پهنه شهرستان مشهد در وضعیت خشکسالی شدید و ۶٠ درصد از این مساحت در وضعیت خشکسالی بسیار شدید است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • افزایش ۲.۶۷ درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه‌ مفتح همدان
  • ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد قطع شد
  • شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت عادی کسبه خلیل آباد
  • قطع ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد