Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:00:39 GMT

احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۷۳۸

احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان بوشهر

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات از وقت امروز و روزهای آینده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

مساعدی خاطرنشان کرد: همچنین امروز و فردا در ساعاتی از عصر و شب، در ارتفاعات شرقی استان، رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و در ساعاتی از بعدازظهر و شب در ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا نیز طی این مدت ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5022042

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بارندگی ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شیوع کرونا توهین به پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز برای ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیمه شمالی بارش‌های پراکنده باران و در ساعات شب مه گرفتگی پیش‌بینی شده است.

محمد غیوری خواه افزود : فردا در نواحی جنوبی استان بارش‌های رگباری و پراکنده خواهیم داشت و همچنین طی فردا افزایش سرعت وزش باد رخ خواهد داد که در نواحی بادخیز توام با گردو خاک و کاهش میدان دید خواهد بود و احتمال ذرات گرد و خاک به نواحی مرکزی استان وجود دارد.

به گفته وی امروز در مشهد در ساعات بعدازظهر احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٩ و ١١ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٧ درجه و در سردترین ساعات به ٨ درجه خواهد رسید.

در شبانه روز گذشته، قوچان با دمای ٢ درجه و داورزن با دمای ٢١ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با ۴٧ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

همچنین بیشترین میزان بارش باران سرخس با ٢١.٨ دهم میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و مشهد نیز ٨ میلیمتر باران را به ثبت رساند و ایستگاه‌های سطح شهر ایستگاه آب و برق ٣.۶ میلیمتر باران داشته است.

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • اعلام میزان بارش‌ها در استان یزد
  • میزان بارش ها در استان یزد اعلام شد
  • پلیس: از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • رگبار باران در شمال تهران
  • بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان