Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@10:45:12 GMT

خسرو حیدری، استقلال تا تیم ملی + بیوگرافی و ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۸۰۳

خسرو حیدری، استقلال تا تیم ملی + بیوگرافی و ازدواج

خسرو حیدری متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در تهران است که حضور در تیم های استقلال، سپاهان، ابومسلم، پیکان و پاس را در کارنامه ورزشی خود دارد.

به گزارش ایمنا، این بازیکن ۳۷ ساله که در پست دفاع راست بازی می‌کند، در سال ۹۸ پس از انجام ۲۰۴ بازی برای استقلال رسماً کفش‌هایش را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بیوگرافی خسرو حیدری

خسرو حیدری در ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسرو تنها پسر خانواده حیدری است و فقط یک خواهر دارد. او هنگامی که به دبستان رفت به دلیل علاقه‌مندی به فوتبال به خواسته پدرش به مدرسه فوتبال رفت تا به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کند. میزان علاقه‌اش به فوتبال به حدی زیاد بود که او به محض گرفتن مدرک دیپلم، درس را رها کرد و تمام اوقات خود را در مدرسه فوتبال و تمرین می‌گذراند. این کار در ابتدا مخالفت خانواده به ویژه پدرش را به دنبال داشت اما کم کم توانست رضایت آنها را به دست آورد. حیدری در کنار فوتبال به کار جواهرسازی هم مشغول بود و اگر فوتبالیست نمی‌شد شاید جواهر ساز خوبی از آب درمی‌آمد.

تیم‌های خسرو حیدری

حیدری هم دوره امیرحسین صادقی، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان در تیم پایه استقلال است. او در پست دفاع راست بازی می‌کند. حیدری در سال ۸۱ از استقلال جدا شد و برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت تیم نظامی ابومسلم درآمد. خسرو سپس به پیکان رفت و موفق شد یک گل به اسم خود ثبت کند. این هافبک راست پس از پیوستن به پاس، دوباره به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت تا به آرزوی خود که پوشیدن پیراهن تیم محبوبش است، برسد. پس از اینکه دو سال در استقلال توپ زد با پیشنهاد سپاهان مواجه شد که او را ترغیب کرد تا مجدداً شاگرد امیر قلعه نویی شود. سرانجام خسرو حیدری پس از یکسال حضور در این تیم اصفهانی، در سال ۹۱ برای همیشه به استقلال بازگشت.

۳۰۰ بازی برای استقلال

خسرو حیدری طی ده سالی که در استقلال بازی کرد موفق شد ۳۰۴ بازی با پیراهن این تیم انجام دهد تا از این نظر جز بازیکنان با تجربه آبی‌پوشان قرار گیرد. خسرو در این ۳۰۴ بازی، فقط ۲۱ بار به عنوان کاپیتان وارد مستطیل سبز شد و توانست ۶۰ پاس گل را به نام خود به ثبت برساند.

افتخارات خسرو حیدری قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران به همراه تیم استقلال تهران (۹۷ – ۹۶) نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم استقلال تهران (۹۶ – ۹۵) قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم استقلال تهران (۹۲ – ۹۱) قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال تهران (۹۱ – ۹۰) قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم سپاهان اصفهان (۹۰ – ۸۹) قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم استقلال تهران (۸۸ – ۸۷) نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم پاس تهران (۸۵ – ۸۴)

حیدری فابرگاس

اولین لقبی که هواداران استقلال به او دادند حیدری فابرگاس بود. آنها معتقدند سبک بازی حیدری شباهت بسیاری به سبک بازی فابرگاس دارد.

همسر و فرزند خسرو حیدری

حیدری در سال ۸۴ با لاله شفیع زاده ازدواج کرد. این زوج در ۲۰ تیر ۱۳۹۴ صاحب یک فرزند دختر به نام روشنا شدند تا زندگی آنها رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد. شفیع زاده معتقد است خسرو بسیار فراموشکار است و مناسبت‌هایی مثل سالگرد ازدواج و تولد را از پیش باید به او یادآوری کرد. البته او در کارهای خانه به همسرش کمک می‌کند.

خسرو حیدری در تیم ملی

پس از خداحافظی مهدی مهدوی کیا از تیم ملی، خسرو حیدری جایگزین او شد. حیدری ۵۹ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته است.

خسرو حیدری در پژمان

سریال پژمان ساخته سروش صحت در سال ۹۲ است که از شبکه سوم سیما پخش شد. نویسندگی این مجموعه تلویزیونی که برعهده مهراب و پیمان قاسم‌خانی است، داستان زندگی پژمان جمشیدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران را روایت می‌کند. خسرو حیدری، آرش برهانی، حمید درخشان، محمد محمدی، بهروز رهبری فر و حسین ماهینی از جمله بازیکنانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند.

خسرو حیدری در دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ مهمان خسرو حیدری بود. حیدری در این برنامه به پرسش‌های مدیری پیرامون زندگی فوتبالی و شخصی خود پاسخ داد.

خسرو حیدری باجناق امید ابراهیمی

امید ابراهیمی در هفتمین روز از اردیبهشت ۹۶ رسماً به جرگه متأهلین پیوست. امید که رابطه بسیار نزدیکی با خسرو حیدری داشت، با خواهر خانم حیدری زندگی مشترکی را آغاز کرد.

خداحافظی با دنیای فوتبال

خسرو حیدری در سال ۹۸ در بازی استقلال و سپیدرود چهار گوشه زمین را بوسید و با چشمانی اشکبار رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کد خبر 443801

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم های خسرو حیدری خسرو حیدری در استقلال خداحافظی حیدری با فوتبال خسرو حيدري استقلال تهران سپاهان همسر خسرو حیدری امید ابراهیمی خسرو حیدری و امید ابراهیمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال ایران به همراه تیم استقلال تهران خسرو حیدری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود

به گزارش همشهری آنلاین علی اصغر مدیرروستا درمورد برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان، اظهار داشت: شرایط زمین چمن مصنوعی ورزشگاه به حدی بد بود که اصلا نمی‌توان از لحاظ فنی درمورد این بازی حرف زد اما همین که تیم ما توانست سه امتیاز بازی را به دست آورده و دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا به مرحله بعدی صعود کند، خوب بود.وی افزود: هرچند زور ترکمنستان به ما نمی‌رسید اما به دنبال ارائه فوتبال اصولی بود زیرا تحت هر شرایطی بازی‌سازی را از دروازه‌بان خودش شروع می‌کرد. آنها می‌خواهند در سال‌های آینده حرف برای گفتن داشته باشند. ترکمنستان در تهران هم فوتبال تک ضرب خوبی بازی می‌کرد اما زورش نمی‌رسید. هرچند با این وضعیت از اصول خود عدول نکرده و تحت فشار هم کارشان را انجام می‌دادند.

شیب جوان‌گرایی قلعه‌نویی باید تندتر شود مدیرروستا درمورد اینکه با وجود چنین وضعیتی و در شرایطی که امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت به محمد قربانی برای اولین بار بازی بدهد، انتقاداتی علیه کادرفنی بابت استفاده بیشتر نکردن از نفرات جوان مطرح شده است، گفت: همانگونه که خود قلعه‌نویی گفت او قصد دارد با شیب ملایم از جوانان استفاده کند. در همین ۲ بازی هم نفراتی مثل حزباوی، قربانی و آزادی اولین بازی ملی خود را انجام دادند اما این شیب خیلی ملایم است و امیدواریم در آینده تندتر شود. البته این جوانان در بازی‌هایی محک می‌خورند که سطح حریف به ما نزدیک‌تر باشد. به هر جهت باید جوانگرایی کنیم اما یک نکته هم وجود دارد. نباید بازی دادن به نفرات ۲۴_۲۳ ساله‌ را جوان‌گرایی بگذاریم مهاجم اسبق تیم ملی اضافه کرد: در فوتبال روز اروپا سن بازیکن جوان به ۱۶ یا ۱۷ سال رسیده است. اینکه ما از بازیکن ۲۴_۲۳ ساله‌ای که تاکنون در تیم ملی بازی نکرده استفاده کنیم و اسمش را جوان‌گرایی بگذاریم درست نیست. این موضوع هم به کادرفنی تیم ملی ارتباط زیادی ندارد. متاسفانه فوتبال ما رو به افول است و باید برای جبران این ضعف بزرگ برنامه‌ریزی و فکری اساسی کنیم. جلالی اگر دنبال توسعه فوتبال ایران است از بالا به پایین بیاید مدیرروستا خاطرنشان کرد: به حدی در فوتبال ما فساد و زد و بند وجود دارد که سرچشمه‌اش در حال خالی شدن است. خیلی خوب است که مجید جلالی به عنوان رئیس کمیته فنی و مسئول توسعه و پیشرفت فوتبال ایران می‌خواهد کار را از پایه‌ها شروع کند اما در فوتبال فاسد ما باید از بالا به پایین آمد. اینگونه می‌توان توسعه فوتبال را عملی کرد.وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال پیش از این هم استعدادیابی را در سراسر ایران انجام داده اما اگر جلالی دنبال توسعه است، باید این اختیار را داشته باشد تا بتواند افرادی که به فوتبال لطمه می‌زنند، حذف کند. اگر تاج منصوبش کرده باید این اختیار را به جلالی بدهد تا از خود فدراسیون و مدیرانش توسعه را آغاز کرده و کارهای بزرگی انجام بدهد. ۲۰ سال است در بخش آموزش فوتبال ما کار اصولی انجام نمی‌شود. فعالیت شرط‌بندها و دلال‌ها ترمز فوتبال ما را می‌کشد پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: باید از خود فدراسیون پاکسازی را انجام داد تا در عمل فوتبال را توسعه داده و این کار را در تیم‌های پایه هم اجرا کنند. در غیر این صورت همه این مسائل شعار می‌شود زیرا فعالیت شرط‌بندها، دلال‌ها و .... سبب کشیده شدن ترمز فوتبال می‌شود. با حذف این دسته از آدم‌ها می‌توانیم استعدادیاب‌ها و افراد سالم را بالای سر تیم‌های پایه بگذاریم. در آن صورت خواهید دید چه قدر بازیکن ۱۸_۱۷ ساله باکیفیت تحویل می‌گیریم. کار استقلالی‌ها خنده‌دار و دور از حرفه‌ای‌گری بود وی درمورد بیانیه باشگاه استقلال و درخواست از امیر قلعه‌نویی برای استفاده از بازیکنان این‌ تیم پیش از دیدار با ترکمنستان، توضیح داد: این کار بسیار ناشیانه و اشتباه بود. امیر قلعه‌نویی گذشت کرد اما اگر جایش بودم به خاطر این اقدام به سید حسین حسینی بازی نمی‌دادم. مگر می‌شود یک باشگاه بیانیه بدهد و بگوید باید از بازیکن ما استفاده کنید. این کار خیلی خنده‌دار و دور از اصول حرفه‌ای بود. کد خبر 840939 منبع: فارس برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • خسرو تئاتر ایران از راز یک هنر شریف نوشت
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران