Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:38:45 GMT

برپایی جشن عاطفه‌ها در ۱۳۲۰ پایگاه نیکوکاری استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۹۱۴

برپایی جشن عاطفه‌ها در ۱۳۲۰ پایگاه نیکوکاری استان قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، مهرعلی حق‌گویان پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی و شرایط سخت امسال که آن را از سال‌های دیگر متمایز کرده، بیش از پیش نیاز به یاری مردم احساس می‌شود.

وی افزود: ارتقای تحصیلی و رشد دانش آموزان خانواده‌های تحت پوشش بستر مناسبی را برای محرومیت زدایی و توانمندسازی این خانواده‌ها فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌گویان بیان کرد: سال تحصیلی امسال با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط امسال و ارائه آموزش‌ها به صورت غیر حضوری تأمین گوشی‌های هوشمند برای خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار گرفته و در اولویت بعدی به دنبال تأمین تأمین لوازم‌تحریر، کیف و کفش موردنیاز این دانش آموزان هستیم.

این مسئول اضافه کرد: مردم قزوین همواره مشارکت خوبی در جشن عاطفه‌ها داشته‌اند و سال گذشته نیز شاهد کمک ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومانی مردم عزیز قزوین بودیم.

وی بیان کرد: امیدواریم این رقم در جشن عاطفه‌های امسال به ۴۵ میلیارد ریال برسد و بتوانیم بخشی از نیازهای دانش‌آموزان تحت پوشش را تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون ۳ هزار ۵۷۳ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین هستند که ۲ هزار نفر از آنان به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند.

وی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها از امروز شنبه ۲۲ شهریورماه آغاز خواهد شد و در روز پنجشنبه ۲۷ شهریور نیز به صورت ویژه در ۱۳۲۰ پایگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 5022050

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن عاطفه ها قزوین کمیته امداد قزوین ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شیوع کرونا توهین به پیامبر جشن عاطفه ها استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون