Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@21:27:10 GMT

نقش بیمه ها درسلامت جامعه انکارناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۰۹۰

نقش بیمه ها درسلامت جامعه انکارناپذیر است

خبرگزاری آریا - فرماندار شهرستان لنگرود استان گیلان گفت: بیمه ها می توانند با فرهنگ سازی درخصوص نحوه وسبک زندگی درست در پیشگیری از بیماریها موثر باشند که این رویکرد می تواند درمدیریت هزینه ومنابع مالی دولت وخانواده ها نقش بسزایی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آی‌هینا؛ مهندس سیروس شفقی بیان کرد: امیدوارم مدیریت درستی که سازمان بیمه سلامت دراین شرایط سخت اقتصادی درپیش گرفته و با توجه به پرداختی های اخیر به مراکز تشخیصی درمانی سهم کوچکی درحمایت ازمدافعان سلامت درشرایط خاص کنونی شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان لنگرود استان گیلان افزود: درگزارش ارائه شده دکترمحمدی مدیرکل بیمه سلامت درزمینه پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد وبه روز شدن پرداختی‌ها ، وضعیت اداره کل بیمه سلامت گیلان مطلوب است که این تعامل درست با مراکز ومدیریت درستی که دراستان انجام گرفت شاهد افزایش رضایتمندی گیرندگان وارائه دهندگان خدمت هستیم.
شفقی در پایان یاد آورشد: فرمانداری شهرستان لنگرود در جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه سلامت به مردم ازهیچ کوششی دریغ نخواهد کرد وامیدوارم با تعامل بیشتر و کمک همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیرخدمت رسانی به مردم را بیش از پیش هموارکنیم که در این راستا با ساخت ساختمان جدید بیمه سلامت در این شهرستان یکی از خواسته های به حق بیمه شدگان تحقق خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)

 

 

 

مرال یا گاو وحشی به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند، امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط‌بانان با حضور و تلاش شبانه‌روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند. زمان جفت‌گیری مرال‌ها از نیمه دوم شهریور تا نیمه دوم مهرماه است و چنانچه شرایط برای زادآوری مرال‌ها مناسب نباشد، سبب کاهش زادآوری و به‌هم ریختگی در جمعیت مرال‌ها می‌شود.   حمزه عشوری امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه درباره جزئیات ثبت این تصاویر اظهار کرد: پایش دوره‌ای و منظم زیستگاه‌ها و همکاری جوامع محلی از مهم‌ترین عوامل افزایش جمعیت این گونه با ارزش در استان گیلان است.   مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان گفت: مرال یا گوزن قرمز یکی از نمادهای تنوع زیستی جنگل‌های هیرکانی و از گونه‌های حمایت شده و شکار ممنوع در زیستگاه‌های استان گیلان است.   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، عشوری با بیان اینکه مرال یا گاو وحشی به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند، تصریح کرد: امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط بانان با حضور و تلاش شبانه‌روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک گوزن در حال جویدن و بلعیدن یک مار (فیلم) جولان خرس‌های قهوه‌ای در البرز مرکزی (فیلم) بستن یک جاده برفی توسط گله‌ گوزن‌ ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست