Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که روحانی حمایت از کسب و کارهای صدمه دیده از کرونا را مشروط به اخراج نکردن کارگران کرده بود، ۱۲۰ نیروی خود در مجموعه های گردشگری سرعین را تا آستانه اخراج برده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،مهر نرسیده دولت به نیروی های خود در توسعه گردشگری اردبیل (مجموعه هتل لاله و آبدرمانی سبلان) بی مهر تر شده و قصد تعطیلی این دو مجموعه و بیکار شدن ۱۲۰ نفر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مردم سرعین بیش ۱۴ سال از پروژه بی ثمر ساری سو آزرده خاطر شده اند این بار با تعطیلی دو مجموعه هتل لاله و آبدرمانی سبلان کام آنها به بیکاری نان آور خانه هایشان تلخ می شود.

وزارت گردشکری رسماً بدنبال ورشکستگی هتلداران است

جعفر بذری بازرس جامعه هتلداران در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت : ظاهراً وزارت گردشگری برای تامین منافع برخی افراد، رسماً و عمداً به دنبال ورشکستگی سرمایه‌گذاران صنعت هتلداری است.

وی افزود: جای تعجب است که متولیان امر در این شرایط بحرانی هر روز به دنبال ترویج طرح‌های غیرکارشناسی مانند هتل کپسولی و سرویس آپارتمان هستند.

پیش از این روحانی ۷ فروردین سالجاری تاکید کرده بود به کسب و کارهایی که از کرونا صدمه دیدند مشروط به اینکه کارگری را اخراج نکرده باشند تسهیلات ارزان قیمت در اختیارشان می‌گذاریم، اما شرکت توسعه گردشگری که ۷۳ درصد سهام آن دولتی است، ۱۲۰ نیروی خود را در آستانه بیکاری دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد

پارلمان انگلیس دوشنبه شب  لایحه بحث برانگیزی را تصویب کرد که به دولت این کشور اجازه می‌دهد پناهجویانی را که به طور غیرقانونی وارد انگلیس شده اند به رواندا اخراج کند.

براساس گزارش القدس العربی، پس از اینکه اعضای مجلس اعیان انگلیس این پیش نویس قانون را بار‌ها و بار‌ها برای اصلاح بازگرداند، در نهایت موافقت کردند که هیچ اصلاحیه اضافی در متن ارائه نکنند که اجازه تصویب آن را داد.

پیش از این، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه تایید کرد که همه چیز برای اخراج پناهجویان به رواندا آماده است و  مهم نیست چه اتفاقی بیفتد  به محض تصویب لایحه بحث برانگیز پارلمان در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

نخست وزیر در یک کنفرانس مطبوعاتی با هدف ارائه ابزاری که دولت برای سازماندهی این اخراج مهاجران غیرقانونی استفاده می‌کند، گفت که پرواز‌ها هر چه که باشد انجام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد