Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:09:12 GMT

محموله قاچاق سوخت در سوادکوه شمالی لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۲۲۸

محموله قاچاق سوخت در سوادکوه شمالی لو رفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون نفتکش حامل بار سوخت قاچاق در جاده اصلی شهرستان سوادکوه شمالی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور هراز

او افزود: با اعزام واحد گشتی کامیون مذکور در محور اصلی شهرستان مشاهده و با تعقیب و مراقبت صورت گرفته مشخص شد، این خودرو با بارگیری گازوئیل قاچاق از استان گلستان قصد تخلیه محموله در تهران را دارد که با هماهنگی قضائی این کامیون توقیف و در بازرسی از آن، ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه سوخت‌های مکشوفه به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد، از شهروندان در خواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت سوخت قاچاق قیمت بنزین سوادکوه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعیدزینلی اظهارداشت: مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه سمند مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 
وی افزود: مأموران انتظامی سپس با هماهنگی‌های لازم در بازرسی از خودرو‌های شوتی، یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد بیان داشت: در این خصوص خودرو‌ها توقیف و متهان به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان
  • کشف ۹۸ هزار لیتر قاچاق سوخت در سبزوار
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
  • کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین