Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودیان راد گفت: سه هزار دانش‌آموز استان سمنان امروز نیازمند مشارکت و کمک مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن مسعودیان راد» در نشست خبری به مناسبت بازگشایی مدارس بابیان اینکه سال گذشته جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه، ۳۱ پایگاه ثابت و سیار، ۶۳ مسجد و ۶۰ مرکز نیکوکاری و ۲۳ پایگاه نماز جمعه برگزار شد گفت: امسال با توجه به وجود بیماری ویروسی کرونا و تعطیل بودن برخی از مراکز مذکور جشن عاطفه‌ها نیز با تغییراتی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه سه هزارو۲۷۳ دانش‌آموز استان سمنان امروز نیازمند مشارکت و کمک مردم در جشن عاطفه‌ها هستند اظهارکرد: جشن عاطفه‌ها از روز جمعه ۲۲ شهریور در استان سمنان آغاز و تا ۱۱ مهرماه به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

 

وی بابیان اینکه شور عاطفه‌ها فرصتی برای مشارکت و همدلی مردم به‌منظور یاری‌رساندن به دانش آموزان محروم به شمار می‌رود اضافه کرد: مردم می‌توانند به‌صورت حضوری یا غیرحضوری در این طرح مشارکت داشته باشند.

 

مسعودیان راد برگزاری مراسم شورعاطفه ها را همزمان با ایام محرم را همسو با رویکرد قیام عاشورا و پیوندی بین نیت های خیرخواهانه مردم برشمرد و تصریح کرد: شهادت حضرت اباعبدالله(ع) برای نجات مردم از جهالت و گمراهی بود و هدف اصلی شور عاطفه ها نیز کمک به ارتقای علمی و رشد آگاهی نیازمندان جامعه است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان رفع نیازهای فرهنگی و ریشه‌کنی فقر فرهنگی را یکی از محورهای شور عاطفه ها عنوان کرد و گفت: خیران و مردم در شور عاطفه ها تنها نباید به رفع نیازهای مادی بیندیشند و در کنار تامین نیازهای تحصیلی، رشد فکری و ارتقای فرهنگی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

 

مسعودیان راد از راه اندازی پویش «همدلی برای دانش آموزان آفلاین» هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان خبردادوافزود: هدف این طرح جمع‌آوری کمک‌های نقدی و نیز تبلت و موبایل‌های کارکرده که باقابلیت نصب برنامه شاد بر روی آن‌ها برای دانش آموزان است.

 

وی ضمن بیان اینکه ۳۰۰ خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، فاقد تجهیزات هوشمند (تبلت و موبایل) برای استفاده فرزندان آن‌ها از آموزش‌های مجازی هستند، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۳*۱# در این پویش مشارکت کنند و شماره ۳۳۴۳۲۵۲۵ روابط عمومی نیز آماده پاسخگویی به سؤالات خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان افزود: در شور عاطفه ها تنها به سه هزار و ۲۷۳ دانش آموز و ۴۲۵ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد کمک رسانی نمی شود و تمام محصلان نیازمند در صورت شناسایی جامعه هدف محسوب می شوند.

 

مسعودیان راد با اشاره به هدفگذاری برای تهیه ۳۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند به ویژه در مناطق محروم اظهار کرد: سعی می شود در کنار تامین این دستگاه ها، آموزش های لازم در استفاده صحیح از این ابزار به خانوارها ارایه شود.

 

وی ادامه داد: در این زمینه ارتباط گیری برخط با خانواده ها برقرار می شود و آموزش های مرتبط در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان همچنین به هدفگذاری برای ایجاد اینترنت پاک از سوی کمیته امداد استان سمنان برای استفاده محصلان اشاره کردوافزود: کارت هایی آماده شده که محدودیت و مراقبت های لازم در استفاده از برنامه هایی که ممکن است آسیبهایی به همراه داشته باشد مدنظر قرار می گیرد.

 

وی تاکید کرد: ۱۰۰ درصد منابع تهیه ۳۰۰ دستگاه تبلت دانش آموزی از سوی خیران استان تامین شده است که کمکی در مسیر فرهنگی و احسان فرهنگی محسوب می شود.

 

مسعودیان راد در ادامه بابیان اینکه رویداد ملی صنایع روستا هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز اجرایی می‌شود، ابراز داشت: تغییر و تحول در کسب‌وکارهای روستایی و توانمند کردن آن‌ها از طریق فناوری‌های نوآورانه دانش‌بنیان منطبق با نیاز روز جامعه مهم‌ترین هدف آن به شمار می‌رود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اعلام این مطلب که  تاکنون ۴۵ طرح در استان سمنان به دبیرخانه کشوری این رویداد ارسال‌شده است، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به حضور در این رویداد می‌توانند تا ۲۵ مهرماه سال جاری در سایت به آدرس www.emdad.ir مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه این طرح به شناسایی فرصت‌های اشتغال در روستاها کمک می‌کند ادامه داد: با توجه به اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف خود است لذا از شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعان و صاحبان ایده در این رویداد حمایت خواهد کرد و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها خواهد گذاشت.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شور عاطفه ها مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان استان سمنان مسعودیان راد جشن عاطفه ها شور عاطفه ها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است