Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بهره برداری از پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ روز شنبه در مراسمی با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سید موسی  خادمی استاندار لرستان  و جمعی از مسئولین استانی   پروژه راه و پل های محور خرم‌آباد به بروجرد به افتتاح رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این خبر ؛ این پروژه ها در محل  منطقه ریگ سفید به بهره برداری رسیدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه بروجرد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اخترشناس گفت: در استان بوشهر ۱۰ نقطه پرحادثه توسط وزارت کشور در شناسایی شده اند که ۷ نقطه آن برطرف و تنها سه نقطه دیگر در محور دالکی، کنارتخته باقی مانده که هم اکنون در حال اجراست و تا پایان مرداد امسال تکمیل و برطرف می‌شود.

وی افزود: ۱۶ نقطه پرحادثه هم توسط اداره کل راهداری استان شناساسی و رفع نقص شده که تاثیر آن را در کاهش حوادث جاده‌ای در نوروز امسال شاهد بودیم.

اخترشناس اضافه کرد: محور‌های پرحادثه استان محور بوشهر، شیف، گناوه و محور بوشهر، دیر است که محور شیف – گناوه یک قطعه ۴۰ کیل. متری توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال ساخت باند دوم است که ۵ کیلومتر اول آن از طریق اداره کل راهداری در حال تعریض و بهسازی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: ۹۷ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار از راه روستایی مناسب بهره‌مند شده اند و ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار هنوز از راه روستایی مناسب برخوردار نشده اند که این روستا‌ها هم بهره‌مند خواهند شد.

اخترشناس از مجهز شدن ۸۰ درصد محور‌های استان به سامانه هوشمند (دوربین) برخوردار هستند، اما شماری از سامانه‌ها فعال نیستند که به فوریت برای فعال شدن آنها اقدام می‌کنیم که وجود آنها موجب کاهش حوادث جاده‌ای خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در محور جدید بوشهر گناوه نیز دوربین‌هایی نصب است افزود: به زودی ۱۰ دوربین دیگر نیز در این مسیر اضافه خواهد شد.

اخترشناس در زمینه مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور در سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: نزدیک به هزار میلیارد تومان مصوبه داشتیم که بیشتر در زمینه ایمن سازی راه روستایی و تعریض محور‌ها بوده که ازطریق استان، محل پتروشیمی‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی نفت بوده و همه طرح‌هایی که در سفر مصوب شده بود در حال حاضر عملیات اجرایی آن آغاز شده یا پیمانکار آن مشخص شده است.

وی گفت: اعتباراتی هم که از محل استان مشخص شده ۶۰ درصد پرداخت و بقیه در حال پرداخت است.

دیگر خبرها

  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر در خرم‌آباد
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر بلوار شریعتی خرم آباد
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد افتتاح شد