Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:23:42 GMT

لزوم توسعه مراکز پزشکی قانونی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۴۴۵

لزوم توسعه مراکز پزشکی قانونی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار مدیرکل پزشکی قانونی ایلام ا قدردانی از زحمات مسئولان این اداره برای راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی در شهرستان ایلام و تاسیس پزشکی قانونی در پنج شهرستان استان، اظهار امیدواری کرد: توسعه پزشکی قانونی در سایر شهرستان‌های استان در دستور کار اداره مذکور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام در ادامه افزود: ضرورت تجهیز و راه اندازی بخش آزمایشگاه در مواردی همچون سم شناسی کاری ارزشمند و کاربردی است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اقدامات موثر مدیرکل پزشکی قانونی ایلام در زمینه انعکاس و پیگیری مشکلات این اداره افزود: اصلاح در میزان تخصیص بودجه و اعتبار به بخش‌های مختلف قابل پیگیری و اصلاح است.

کریمی تبار ضمن تبریک به مدیرکل پزشکی قانونی برای دستیابی این اداره به مقام برتر سلامت اداری افزود: درصد بالایی از مردم نسبت به عملکرد ادارات استان در زمینه خدمات دهی به آنها اظهار نارضایتی می‌کنند و متاسفانه برخی مسئولان و زیرمجموعه‌های آنها به این مسئله مهم که حقوق و مزایایی که دریافت می‌کنند از قِبَل انجام وظایف و دادن خدمات به مردم است، توجهی نداشته و فراموش می‌کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش‌های خصمانه دشمنان برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: دشمن با هدف قرار دادن نقطه قوت نظام که مردمی بودن آن است سعی در ایجاد گسست بین آحاد مردم و مسئولین را دارد.

در ادامه این دیدار مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام و دیگر معاونین ضمن معرفی مختصری از فعالیت‌های اداره کل پزشکی قانونی در خصوص مشکلات و کمبودهای پزشکی قانونی مواردی یادآور شدند.

کد خبر 5022115

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی قانونی امام جمعه ایلام ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مدیرکل پزشکی قانونی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش برخط دو فیلم سینمایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از ۴ اردیبهشت از سکوی فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نمایش برخط «ناسور»

همچنین فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در ۲ اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به نمایش درمی آید. 

در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سرشناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمدنژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


دیگر خبرها

  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام