Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@17:39:52 GMT

عکس ؛ خبری عجیب از تمرینات پرسپولیس در قطر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۸۶۸

عکس ؛ خبری عجیب از تمرینات پرسپولیس در قطر

جدایی ۵ بازیکن و غیبت ۴ بازیکن دیگر در اردو، فضای تمرین سرخ ها را تحت تاثیر قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در حالی به دوحه رفته که شب گذشته نخستین تمرین را در زمین تمرینی ورزشگاه Education انجام داد تا کار خود را رسماً برای لیگ قهرمانان آسیا استارت بزند.

در تمرین دیشب ۷ بازیکن جدید نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی در پست های مختلف که به تازگی به جمع سرخ ها اضافه شده‌اند و قرار است اولین بازی رسمی خود را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهند.

نکته جالب این است که نسبت به آخرین حضور تیم فوتبال پرسپولیس در آسیا، ۹ بازیکن از این تیم جدا شده یا دستکم فعلا در اردو حضور ندارند. علیرضا بیرانوند، آنتونی استوکس، علی علیپور، کریستین اوساگوآنا و مهدی ترابی بازیکنان جدا شده هستند و محمد نادری، محسن ربیع خواه، مهدی شیری و محمد انصاری هم در اردو حضور ندارند.

غیبت این مهره ها که در پست های خود بازیکنان کلیدی محسوب می‌شوند به حدی است که حتی از تعداد خریدهای جدید هم عبور کرده و شاید یحیی گل‌محمدی را با مشکلاتی جدی روبرو کند.

از این فهرست ۸ نفره علی علیپور، محمد انصاری و علیرضا بیرانوند از اولین سال حضور در آسیا با هدایت برانکو عضو تیم پرسپولیس هستند و غیبتشان برای هواداران این تیم اتفاقی تلخ و احساسی محسوب می‌شود.

پرسپولیسِ برانکو، تیمی که قرمزها را یک بار دیگر در بین قدرت های فوتبال آسیا قرار داد، هر سال با دگردیسی مواجه می‌شود و حالا بازماندگان آن به تعداد انگشتان یک دست رسیده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس تهران تمرینات پرسپولیس تهران علی علیپور محمد انصاری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان

به گزارش "ورزش سه" سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب اعلام کرد دو تیم نخست لیگ برتر یعنی قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها راهی لیگ نخبگان یا همان لیگ الیت آسیا خواهند شد که از فصل آینده با فرمتی جدید و جالب برگزار خواهد شد.

با اعلام مهدی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران راهی مرحله پلی آف لیگ نخبگان یا الیت خواهد شد.

همچنین طبق فرمول اعلام شده تیم سوم لیگ برتر هم راهی لیگ قهرمانان جدید یا همان لیگ دو قهرمانان آسیا خواهد شد.

البته همه اینها در شرایطی اتفاق می‌افتد که نمایندگان فوتبال ایران بحث مجوز حرفه‌ای‌سازی را نهایی کنند و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز لازم برای حضور در این رقابت‌ها را بگیرند.

این در حالی است که اگر هر کدام از این تیم‌ها مجوز آسیایی نگیرند، تیم‌های پایین‌تر در جدول رده‌بندی لیگ برتر سهمیه خواهند گرفت. همچنین در صورتی که قهرمان یا نایب قهرمان لیگ با فاتح جام حذفی یکسان باشد، تیم بعدی در جدول لیگ برتر دارای سهمیه خواهد شد.

نکته مهم اینکه با توجه به احتمال شگفتی در جام حذفی و قهرمانی یک تیم غیرمدعی در این مسابقات، اختصاص سهمیه لیگ نخبگان به این تیم شاید نکات جالبی را در خود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • محمد نصرتی و محمد عسگری جانشینان موقت پاکو خمز
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن