Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:43:18 GMT

حذف عکس ۲ دختر به‌جای حذف ۳ صفر! 

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۹۱۷۸

حذف عکس ۲ دختر به‌جای حذف ۳ صفر! 

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز

فرزین پور محبی


«نمایش در یک پرده» 
صحنه جلسه مهم مسئولین دلسوز با موضوع «خروج از بحران فعلی تحریم، تورم و هزار درد و مرض و گیر و گور دیگر» را نشان می‌دهد.  
- روزبه‌روز داره از ارزش پول ملی‌مون کم می‌شه؛ چی کار کنیم؟ 
- چطوره سه تا صفر از واحد پول کم کنیم؟ 
- آفرین؛ چرا به فکر خودم نرسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..این‌طوری هم ارزش پول ما کم نمی‌شه هم روی دلار آمریکا کم می‌شه! 
- البته قربان، با این کار، بازم چیزی از ارزش‌های دلار کم نمی‌شه‌ها! 
- خب؛ پس چهار تا صفر کم کنید! بعد از این هم، وقتی می‌خواهیم به بچه‌هامون در خارجه ارز بفرستیم دیگه لازم نیست با یه گونی تراول بریم بانک؛ هر چند کشورمون خیلی امن و امانه اما بازم احتیاط شرط عقله ...    
- حاضرین در جمع: احسنت، احسنت... بازم احسنت
- پس تصویب شد ... این طرح رو بفرستید برای اجرا
یک ماه بعد
- راستی کسی خبر داره نتیجه اون مصوبه طلایی یک ماه قبل‌مون چی شد؟ بالاخره سه تا صفر کم شد یا چهار تا؟ اون‌قدر گرفتاری هست که پاک یادم رفته بود پیگیری کنم! 
- قربان نه سه تا صفر کم شد نه چهار تا... به‌جای صفرها، عکس دو تا دختر از جلد کتاب ریاضی سوم دبستان حذف شد! 
- ای بابا ... خیلی خب؛ یک کارگروه کشف و تحفص و پیگیری تشکیل بدین و به مردم بگید همه چیز در اسرع وقت بررسی و با مسببان این کار برخورد خواهد شد. در ضمن حق‌الزحمه بچه‌های کارگروه فراموش نشه!  
- اما خیلی هم بد نشد؛ قربان!  
- چطور؟ 
- الان دیگه کسی اصلا به فکر بالا و پایین رفتن دلار نیست. همه دلار و سکه و هزار درد و مرض دیگه‌شون رو ول کردند و دارند به‌خاطر حذف اون عکس‌ها کلی مطلب می‌ذارند و با بیانیه‌های شدیداللحن این اقدام رو محکوم می‌کنند! 
- واقعا؟! چه جالب! 
- همیشه می‌گن: هر وقت دندون‌تون درد گرفت اون‌قدر انگشت‌تون رو  فشار بدید تا درد دندون رو فراموش کنید ... در ضمن کلی هم صرفه‌جویی شد و دیگه لازم نیست اسکناس‌های بدون صفر چاپ کنیم!
- آفرین ... پس به‌جای تشکیل اون کارگروه یک مراسم بگیرید برای قدردانی از خودت و کسانی که این صرفه‌جویی ارزی رو کردند. اما اسم مراسم رو بگذارید تفکیک جنسیتی سر وقت، نه بگذارید پیشگیری از یک فساد اخلاقی سازماندهی‌شده ... نه نه بگذارید: مقابله با سند ۲۰۲۰.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طنز روز حذف دختران از جلد کتاب ریاضی تا صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان

حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: مساحت کل اراضی شهرستان ۴۵ هزار و ۴۵۲ هکتار می‌باشد که از این میزان، ۴۵ پلاک به مساحت ۲۷ هزار و ۷۰ هکتار شامل رفع تداخلات می‌شود.

وی افزود: مجموع ۳۳ پلاک سوادجان، حرمی، چشمه سنگ، چلوان، قریه صادق آباد، چم نار، قوچان، قارقوش، برمه، لره، چم عالی، چم کاکا، کراب، گرکاچی، ایلبگی، لاغدنبه، یالانچی، چم خرم، چم زین، خلیل آباد، محمد آباد، گردکان، دولابی و بنکلو، یاسه چاه، یاشولجه، نیسانیه، چم چنگ، گلستان، فولاد آباد، مزارع صادق آباد، گرایلی، شهری جان و حسین آباد جمعاً به مساحت کل ۱۴۸۸۸٫۲۴ هکتار مطرح، تحت بررسی و جهت اخذ مصوبه نهایی به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات استان ارسال شد که بر اساس مصوبات اخذ شده از کمیسیون مذکور ماهیت حدوده ۵۰ هکتار از اراضی دارای سابقه کشت و احیاء در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی، از ملی به غیر ملی تغییر و به زارعین و کشاورزان ذینفع واگذار گردید به طوری که از کل مساحت اراضی مطرح شده در کارگروه رفع تداخلات شهرستان ۲۲۳۴٫۴۳ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) و ۱۲۶۵۴٫۲۹ هکتار نیز به عنوان اراضی ملی تثبیت گردید. 

رئیسی اظهار کرد: از ۳۳ پلاک مصوب شده، تعداد ۲۰ پلاک نیز توسط مدیریت امور اراضی استان در سامانه CMS سازمان امور اراضی کشور جهت بهره برداری و اقدام لازم بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید

صدور ۱۶۱ مجوز تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

وی گفت: پلاک‌های باقی مانده شامل ۱۲ پلاک کهرداش سوادجان، کاهکش، گرمدره، مارکده، شوراب کبیر، موات یاسه چاه، موات پلنگستان، موات هوره، کمربر ایلبگی، کوه شیراز، یالانچی و گاوچر می‌باشند که ۵ پلاک در حال رسیدگی در کارگروه رفع تداخلات شهرستان می‌باشد و مابقی نیز در حال رسیدگی جهت طرح کارگروه شهرستانی می‌باشد.

رئیسی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی ما تثبیت مالکیت و رفع تداخلات اراضی و صدور اسناد کشاورزی می‌باشد که خوشبختانه شهرستان سامان توانسته نزدیک به ۷۰ درصد از اراضی را رفع تداخل کند و این فعالیت را با کیفیت به اتمام برساند و ۳۰ درصد باقیمانده نیز جز برنامه‌های سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان