Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@23:46:37 GMT

قیمت طلا در بازار جهانی با ریزش بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۹۴۷۳

قیمت طلا در بازار جهانی با ریزش بسته شد

قیمت طلا در پایان معاملات دیروز با 0.28 درصد کاهش به 1940 دلار و 55 سنت رسید.

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، پس از آنکه بانک مرکزی اروپا و کنگره آمریکا از تصویب طرح های محرک مالی بیشتر برای تقویت اقتصادهای بحران زده دو سوی آتلانتیک خودداری کردند قیمت طلا روز جمعه شاهد افت قیمت بود هرچند که نگرانی از کندی ترمیم اقتصادی سبب شد تا قیمت هفتگی طلا افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، قیمت طلا در پایان معاملات دیروز با 0.28 درصد کاهش به 1940 دلار و 55 سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی دیروز و برای تحویل در ماه دسامبر با با 0.83 درصد افت به 1947 دلار و 90 سنت رسید.

دانیل پاویلونیس استراتژیست ارشد بازار طلا در شرکت آر جی او گفت: «بازارها در حال گذار به یک دوره جدید پسا کرونایی هستند که در آن دیگر مثل گذشته خبری از بسته های محرک مالی نیست.»

بسته های محرک مالی بی سابقه ارائه شده از سوی بانک های مرکزی جهان طی ماه های گذشته سبب شده تا قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 28 درصد افزایش یابد.

به گفته پاویلونیس به دلیل پیش بینی ناپذیری وضعیت بازارهای بورس، وضعیت اقتصاد جهانی و همچنین انتخابات ماه نوامبر ریاست جمهوری آمریکا قیمت طلا ممکن است تا پایان سال به 2300 دلار نیز برسد.

به گفته مویا: «ترمیم بازار کار آمریکا کاملا متوقف شده و کنگره هیچ بسته مالی جدیدی را برای کمک به اقتصاد این کشور تصویب نکرده است. طی نشست هفته آینده فشار زیادی به فدرال رزرو وارد خواهد شد تا رویکرد حمایتی خود را حفظ کند.»

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت طلا طلای جهانی پول نیوز اونس بازار طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴ درصد به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • آرامش بازار ارز بعد از عملیات مقتدرانه «وعده صادق»
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹