Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد قاسمی عصر شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: بحث مبارزه با مواد مخدر یک کار جمعی است که همه سازمان‌ها باید پای کار آن باشند چون با بوروکراسی اداری دردی از ما دوا نمی‌شود.
این مسوول افزود: سال‌هاست موضوع اجرای ماده ۱۶ و ایجاد کمپ ویژه معتادان متجاهر در استان مطرح شده اما هنوز نتوانسته‌ایم مکان مناسبی را شناسایی کرده و برای ساخت آن اقدام کنیم که این بی توجهی و طولانی شدن کار منطقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم از ما عمل و کار جهادی می‌خواهند، تصریح کرد: حتما باید اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضرب العجل داشته باشد و با دستگاه‌هایی که از انجام وظایف، شانه خالی می‌کنند نیز برخورد جدی شود تا هماهنگی و همکاری لازم بین دستگاه‌ها به وجود آید.
دادستان قزوین اضافه کرد: ما صرفا نباید به مصوبه اکتفا کنیم چون در همه جرائم ردپای اعتیاد دیده می‌شود به طوری که متاسفانه سن اعتیاد میان دانش آموزان و دانشجویان کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه ۹۵ درصد از جرایم ریشه در اعتیاد دارد، تاکید کرد: نباید موضوع اعتیاد را در گیر و دار آمارها به سمتی هدایت کنیم که از حساسیت آن کاسته شده و مبارزه با آن کمرنگ شود.
قاسمی در ادامه از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست مصوبات جلسه گذشته را بررسی کرده و کم کاری‌ها را پیگیری کنند.
این مسوول، افزود: باید تمام مصوبات حوزه مبارزه با مواد مخدر رصد شود چون اگر این مصوبات بدون اجرا باقی بماند، برگزاری این جلسات بی‌فایده است.
وی با بیان اینکه باید برای پاسخ به مطالبات مردم کوشش کنیم، اظهار داشت: امروز مردم از ما حل مشکلات و اقدام و عمل را در این حوزه می‌خواهند که دیگر در خیابان‌های شهر معتادی دیده نشود بنابراین همه مصوبات باید در دستگاه‌ها به طور جدی پیگیری شود.
علی رحمانی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان هم در این جلسه گفت: کشفیات مواد مخدر در استان افزایش یافته است و باید در زمینه شناسایی خرده فروشان مواد مخدر فعالیت بیشتری شود.

برچسب‌ها معتادان متجاهر مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد استان قزوین دادستان قزوین اعتیاد پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد استان قزوین دادستان قزوین اعتیاد پیشگیری از اعتیاد معتادان متجاهر مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد استان قزوین دادستان قزوین اعتیاد پیشگیری از اعتیاد اخبار کنکور مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران