Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : غلامعلی کوهساری  اظهارداشت: زلزله‌ ۵.۱ ریشتری چند روز قبل در روستاهای رامیان و آزادشهر خسارت‌های مالی برجای گذاشت که در رامیان عمده خسارت‌ها در روستاهای قورچای، ویرو، الهادی، رضی و کشکک بوده است.

وی گفت: حجم خسارت‌ها به ویژه در بخش مسکونی زیاد بوده و به رغم حضور و پیگیری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی جوابگوی نیاز مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونایی در رامیان بیان داشت: مشکلی که داریم به خاطر شرایط کرونا است، اردوگاه اسکان اضطراری که برای زلزله‌زدگان برپا شده و همینطور حضور کسانی که برای خدمات‌رسانی در منطقه هستند ممکن است شرایط کرونایی را تشدید کند.

وی افزود: قرار شد خانواده‌هایی که فضای کافی در حیاط منازل خود دارند چادرهای اسکان اضطراری را به منازل خود انتقال دهند تا دست‌کم جلوی شیوع کرونا گرفته شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دستور قالیباف به این کمیسیون برای رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان گفت: پس از تذکر قانونی که در صحن مجلس دادم، آقای قالیباف به کمیسیون عمران مجلس برای بررسی و رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان رامیان مأموریت داد که اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن از اعتبارات داخلی خود تسهیلاتی را در نظر گرفته است و تا کنون نیز بخشی از پرونده‌های واحدهای مسکونی تخریب شده در روستاهای قورچای و ویرو تکمیل شده است.

کوهساری بیان داشت: با توجه به شرایط کوهستانی منطقه و در پیش بودن فصل سرما باید زودتر درباره بازسازی این واحدهای مسکونی اقدام شود.

48 

کد خبر 1431777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ در پیام مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است: اقدام انقلابی و عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس «یا‌رسول‌الله» در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی از جمله، حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران آنچنان غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده بود که نه تنها شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشت بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومین ، مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان گردید.

در بخشی از پیام رییس مجمع نمایندگان گیلان آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت‌ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.
در این پیام آورده شده است: ضمن درود و سلام بر ارواح شهیدان تاریخ ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همچنین حمایت از دلاوردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکا خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»