Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از برگزاری کمیته مناسب سازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در ابتدای این جلسه که با حضور مهرداد اینانلو معاونت فنی عمرانی فرمانداری ، داود خادم رئیس اداره بهزیستی  و سایر نمایندگان ادارات برگزار گردید، داود خادم با تاکید بر اینکه کلیه مددجویان تحت پوشش حق دارند از تمامی امکاناتی که بهزیستی امکان ارائه آن را دارد بهره مند شوند گفت: مسئولین نیز باید به درخواست ها و مطالبات افراد با توانایی متفاوت اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس اینانلو نیز ضمن خیر مقدم به افراد شرکت کننده در جلسه گفت: در حال حاضر و طبق بررسی های انجام شده از وضعیت معابر و ادارات در سطح شهرستان کلیه ارگانها و شهرداری شهرستان باید در جهت رفع مشکلات موجود و همچنین اجرای دقیق استاندارهای تعیین شده در خصوص مناسب سازی جهت دسترسی هرچه آسانتر معلولین اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: صدور هرگونه مجوز، پروانه ساخت و پایان کار بایستی با نظارت کامل شهرداری، بخشداری و کارشناسان مناسب سازی اداره بهزیستی انجام پذیرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه ضمن تاکید بر بررسی هرچه دقیق تر کلیه ارگانها بر مناسب سازی ادارات و معابر از مسئولینی که در شهرستان ملارد بر اجرای طرح مناسب سازی در جهت سهولت دسترسی افراد با توانایی متفاوت تلاش نموده اند با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره بهزیستی شهرستان ملارد مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی