Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:43:10 GMT

آغاز جلسات درس خارج فقه امام جمعه بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۰۲۴

آغاز جلسات درس خارج فقه امام جمعه بوشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین جلسه درس خارج فقه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه بوشهر  پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۲ شهریور) همزمان با آغاز سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ حوزه‌های علمیه، با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا و توصیه اکید مراجع ذیصلاح مبنی بر پرهیز از حضور در اجتماعات، به صورت مجازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سلسله جلسات فیلم و فایل صوتی ضبط شده از آیت الله صفایی بوشهری به صورت روزانه بر روی پیام رسان ایتا، آپارات و پایگاه معراج بارگذاری خواهد شد.

روحانیون، طلاب و علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به صورت روزانه، فیلم و فایل صوتی این جلسات را از طریق پیام رسان ایتا به نشانی کانال eitaa.com/kharej_safaei، آپارات به نشانی aparat.com/meeraj_ir و پایگاه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به نشانی www.meeraj.ir، دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه مدرسه علمیه خارج فقه امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی

ایسنا/بوشهر آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی پیامی صادرنمود.

 آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ﴾ (حج/39)

سپاس و ستایش خداوند را که به مسلمانان قدرت و اقتدار عطا نمود، و سلام و درود بی‌پایان بر پیامبر رحمت و رفعت و خاندان پاک اسوه اش که طلایه‌داران نجات و کمال می‌باشند.

عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران بر ضد متجاوزان و جنایتکاران صهیونیستی نشان از قدرت و توان دفاعی و حفظ منافع ملی و بین‌المللی ایران دارد.

این عملیات پاسخی محکم به حمله تروریستی و ددمنشانه رژیم نامشروع صهیونیستی به سفارتخانه ایران در سوریه است که منجر به شهادت جمعی از مستشاران عزیز ایران در آن کشور شد و متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی مسئول، با سکوت خود ازآن اقدام که آشکارا نقض قوانین دیپلماتیک است همراهی کردند، بنابراین تنها راه تنبیه و انتقام، عملیات موشکی و پهپادی موفق و کارآمد شد. این عملیات هشداری است آشکارا و روشن به آن رژیم جنایتکار که سال‌هاست جنایت و خیانت می‌کند و جهان استکبار نیز از آن حمایت می‌نماید که اگر بخواهد به جنایات ضد بشری خود بر ضد ایران ادامه دهد برخورد بسیار سنگین‌تری در انتظار او خواهد بود.

این عملیات موجب امید و شادمانی مظلومان دنیا به ویژه مردم مسلمان محور مقاومت و فلسطین شد و مردم شجاع ایران با شادمانی و حمایت از این عملیات نشان دادند همچنان مقتدر و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و موانع حقوق خویش و مظلومان هستند.

بدین وسیله صمیمانه از سپاه انقلاب اسلامی که مایه افتخار و عزت و اقتدار ایران می‌باشد و تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین مردم انقلابی به جهت اجرای عملیات و حمایت از آن تشکر و قدردانی می‌نمایم و آمادگی مردم ولایتمدار و دارالحماسه استان بوشهر با آن تاریخ باشکوه در مبارزات ضد استعماری و حضور حماسی در ۸ سال دفاع مقدس جهت دفاع همه جانبه از کشور عزیزمان تحت فرماندهی رهبرعظیم الشأن انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته العالیه) اعلام می‌دارم. ﴿ وسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ ﴾ (الشعراء /227)

صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ٢۶/ فروردین ماه/ ١۴٠٣

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول