Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس گفت: اعتبارات فدراسیون تنیس نسبت به سال ٩٨ رشد صد درصدی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس استان فارس به ریاست داود عزیزی رییس فدراسیون برگزار شد. در این مجمع که بعد از ظهر امروز برگزار شد، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس از ورزش تنیس، به عنوان یک رشته زیبا، مهیج و خانوادگی نام برد که دارای ظرفیت و استعدادهای خوبی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از چابک در راس هیات استان فارس به نیکی نام برد و حضور رییس هیات تنیس استان فارس به عنوان یکی از اعضای کمیته استعدادیابی را نیز به دلیل توانمندی مدیریتی وی مثبت ارزیابی کرد.

رییس فدراسیون تنیس حضور روسای هیات های استانی در کمیته های مختلف فدراسیون را مورد توجه قرار داده و اظهار داشت: توجه به ظرفیت و توانمندی های مدیریتی و بهره گیری از اندیشه اهالی تنیس در سراسر کشور یکی از اولویت های فدراسیون است تا جاییکه برای کمیته های مختلف فقط از افراد ساکن تهران بهره نمی بریم بلکه از اندیشه های اهالی این رشته در کل ایران بهره مند خواهیم شد تا مدیران استانی هم تصمیم گیرنده باشند و تمرکززدایی از تهران و توجه به ظرفیت استان های مختلف بر اساس طرح آمایش سرزمین از جمله مهمترین برنامه های فدراسیون است.

عزیزی در بخشی از اظهاراتش، اعتبارات سال ٩٨ فدراسیون تنیس را 1.5 میلیارد تومان دانست که 10 درصد آن از محل ٢٧ صدم از ٩ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده تامین شده. رییس فدراسیون تنیس در ای باره گفت: در سال جاری اعتبارات فدراسیون را به 3 میلیارد تومان رساندیم که بیانگر افزایش صد درصدی است و جذب اعتبارات ٢٧ صدم درصد از ٩ درصد مالیات بر ارزش افزوده هم صد در صد است.

عزیزی با بیان اینکه بدهی فدراسیون در زمینه بدهی مالیاتی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده، تصریح کرد: تا کنون 500 میلیون تومان از بدهی های فدراسیون در ظرف این سه ماه گذشته، پرداخت شده است.

رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه وضعیت درآمدی فدراسیون بدلیل برگزاری فرایند انتخابات، شیوع کرونا و عدم برخورداری از زمین های اختصاصی در 6 ماه اول بسیار کم بوده، تصریح کرد: از همه بدتر این فدراسیون که در سال های قبل باشگاه تنیس استقلال را در اختیار داشته، از این مجموعه هم برخوردار نیست و عملا درآمد خاصی ندارد که همین موارد وضعیت درآمدزایی فدراسیون را بسیار کاهش داده است.

عزیزی از افزایش بیش از دو برابری حق الزحمه به داوران خبر داد و با اشاره به برگزاری سمینارهای آنلاین در دوران شیوع کرونا گفت: در این مدت پنج دوره سمینار آموزشی آنلاین برنامه ریزی شده است که شرکت در یک دوره برای مربیان الزامی است و شرکت برای عموم اهالی تنیس نیز در ان ازاد است.

در این مجمع که سیداسلام موسوی معاون توسعه مدیریت منابع و سرمایه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هم حضور داشت، سیدرضا چابک به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته هیات استان فارس پرداخت که مورد تایید اعضا قرار گرفت. گزارش خزانه دار و بازرس هم مورد تایید اعضا واقع شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رییس فدراسیون تنیس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی