Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم به شما نکاتی را در خصوص نصب و نگهداری از این محصولات آموزش دهیم. بدون در نظر گرفتن این نکات امکان دارد آسیب بدی را به دستگاه خود وارد کنید و پشیمان شوید. پس حتماً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نحوه نصب و نگهداری از یخچال ویرپول

امروزه در هر خانه‌ای که بروید یخچال وجود دارد و نمی‌توانید خانه‌ای را پیدا کنید که بدون یخچال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این دستگاه خراب شد شما دچار نگرانی می‌شوید که نکند دیگر نتوانید از یخچال خود استفاده کنید و یا تعمیر آن شما را متحمل هزینه زیادی کند.

در هنگام نصب یخچال ویرپول به موارد زیر توجه کنید:

* حتماً دستگاه را تراز کنید با این کار هم صدای یخچال کم می‌شود و هم در مصرف انرژی صرفه جویی چشمگیری می‌شود.

* به هیچ وجه سه راهی را برای وصل کردن یخچال به برق به کار نبرید و آن را به طور مستقیم به پریز وصل کنید.

* یخچال ویرپول در محلی از آشپزخانه قرار دهید که در معرض نور خورشید و یا گرما و سرمای زیاد نباشد زیرا موجب مصرف زیاد از حد انرژی می‌شود.

* یخچال شما باید از دیوار پشت خود حداقل ۸ سانتی متر فاصله داشته باشد.

نکات لازم در خصوص استفاده صحیح از یخچال ویرپول

* درب یخچال فریزر خود را به مدت طولانی باز نگه ندارید.

* مدام درب یخچال خود را باز و بسته نکنید.

* مواد غذایی خود را به طور مرتب و در قفسه‌های مختلف قرار دهید و از روی هم چیدن آن‌ها اکیداً خودداری کنید.

اگر به مرور زمان مشکلی برای یخچال ویرپول شما پیش آمد حتماً با نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول تماس بگیرید زیرا مطمئن‌ترین گزینه برای شما هستند و با خیال راحت می‌توانید تعمیر دستگاه تان را به آن بسپارید.

یکی از خدمات ویژه ای که این نمایندگی فراهم کرده است تعمیر یخچال ویرپول در محل است. بنابراین شما نیازی نیست که برای تعمیر دستگاه را به نمایندگی بیاورید. تعمیرکاران خودشان با تجهیزات کامل به منزل شما می آیند.

نحوه نصب و نگهداری از ماشین لباسشویی ویرپول

امروزه برای خانم‌ها یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است زیرا شستن لباس‌ها با دست کار طاقت فرسایی است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید بدون هیچ دغدغه‌ای لباس‌های کثیف خود را به هر مقداری که باشد بشویید و در کمترین زمان آن‌ها را خشک کنید.

نکات لازم در خصوص نصب لباسشویی ویرپول

* از نصب لباسشویی بر روی فرش یا موکت خودداری کنید.

* برای وصل کردن لباسشویی به برق به هیچ وجه از پریز اشتراکی استفاده نکنید.

* حتماً باید برای اتصال دستگاه به برق از محافظ استفاده کنید.

نکات لازم در خصوص نگهداری از لباسشویی ویرپول

* استفاده از پودرهای شست و شوی متناسب با لباسشویی

* رعایت بازه زمانی نیم ساعته بین چندین شست و شو

* تمیز کردن محفظه جاپودری با محلول آب و سرکه

* انتخاب برنامه مناسب شست و شو متناسب با جنس لباس‌ها

* شستن لباس‌های همرنگ و هم جنس باهم

علاوه بر این ها، در صورتی که کوچک‌ترین نقصی را در ماشین لباسشویی خود حس کردید از آن چشم پوشی نکنید و رسیدگی کنید. برای این کار می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول تماس بگیرید زیرا در این نمایندگی تعمیرکارانی فوق حرفه ای در زمینه تعمیرات لباسشویی ویرپول حضور دارند و می‌توانند دستگاه شما را بهتر از روز اول تعمیر کنند! شما می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید و خودتان شاهد کیفیت خدمات باشید.

نحوه نصب و نگهداری از ماشین ظرفشویی ویرپول

ماشین ظرفشویی از بهترین لوازم خانگی موجود در هر خانه‌ای است که وابستگی به این دستگاه بیش از اندازه است. تصور کنید یک مهمانی بزرگ با غذاهای فوق العاده تدارک دیده اید. بعد از رفتن مهمان‌ها چطور می‌توانید آن همه ظرف را بشویید. یا تصور کنید هر بار که از سر کار می آیید مجبور باشید کلی ظرف کثیف را بشویید. معلوم است بعد از مدتی از پا در می آیید. به همین دلیل است که ماشین ظرفشویی دارای طرفدارای زیاد و بیش‌ترین میزان فروش است.

نکات لازم در خصوص نصب ظرفشویی ویرپول

* ماشین ظرفشویی خود را بر روی فرش یا موکت نصب نکنید.

* دستگاه خود را در جایی به دور از نور خوشید، گرمای زیاد یا سرمای زیاد نصب کنید.

* ظرفشویی را در محیطی که رطوبت ندارد قرار دهید.

* دستگاه باید در محلی که نزدیک به شیر آب، چاه فاضلاب و پریز برق است قرار بگیرد.

* دستگاه را تراز کنید.

* برای نصب ماشین ظرفشویی ویرپول بهتر است از نمایندگی مربوطه کمک بگیرید.

نکات لازم در خصوص نگهداری از ظرفشویی ویرپول

* استفاده از پودرهای شست و شوی مناسب و استاندارد برای ماشین ظرفشویی.

* استفاده از نمک برای شست و شوی ظروف زیرا به تمیز کردن هر چه بیش‌تر آن‌ها کمک می‌کند و رسوب‌های باقیمانده را از بین می‌برد.

* گرفتن ته مانده غذاها و آشغال های ظروف با دستمال قبل اط شست و شو

*چیدن ظروف به صورت منظم در داخل ماشین ظرفشویی و جلوگیری از چیدن آن‌ها روی هم

* انتخاب برنامه شست و شوی ظروف متناسب با میزان آن‌ها

اگر نیاز به سرویس و تعمیر ظرفشویی ویرپول در تهران دارید سریع با نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید. شماره این نمایندگی ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ می‌باشد و شما می‌توانید به صورت شبانه روزی و در تمامی روزها بهترین خدمات تعمیر را دریافت کنید. در این نمایندگی بهترین تعمیرکاران با بالاترین سطح از تخصص جمع شده اند تا بتوانند ماشین ظرفشویی ویرپول شما را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5022114

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی تعمیر لوازم خانگی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو ایران خودرو لوازم خانگی سایپا صنعت خودروسازی فضای کسب و کار بانک قرض الحسنه مهر ایران درب اتوماتیک کسب و کار اینترنتی جزیره کیش سایت دیوار نکات لازم در خصوص نصب و نگهداری ماشین ظرفشویی تماس بگیرید شست و شوی لباس ها خانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)

عصر ایران- کوهستان آبی یا به انگلیسی بلو مانتین و به چینی لنشان نام برند جدید گریت وال موتورز است که فعلا در زیر مجموعه برند WEY روانه بازار خواهد شد.

بلو مانتین با تاکید بر امکانات رانندگی هوشمند و یک کابین لوکس و فناورانه از راه می رسد. در این مطلب سراغ تریم DHT-PHEV یا هوشمند این خودرو می رویم. 

در کنسول اصلی جلو دو نمایشگر بزرگ یکی برای تنظیمات سرگرمی و دیگری برای سرنشین مشاهده می شود. مقابل راننده پشت فرمان نیز یک نمایشگر کوچک تر برای اطلاعات کیلومتر جانمایی شده است.

روی سقف و برای سرنشین های ردیف دوم و سوم یک نمایشگر تاشو بسیار بزرگ یا بهتر بگوئیم تلویزیون در نظر گرفته شده تا این کابین فضائی متفاوت با دیگر محصولات کلاس خود داشته باشد.

جانمائی صندلی ها به ترتیب 2+2+2 است و در کنسول میانی یک یخچال با گنجایش 6 بطری آب وجود دارد. ادامه کنسول میانی در ردیف دوم صندلی کاپیتانی، نمایشگر دیجیتال با دسترسی تنظیمی را در اختیار سرنشین های این قسمت قرار می دهد.

در بخش پیشرانه از ساختار هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده 1.5 لیتری توربو با 168 اسب بخار در نقش ژنراتور باتری، موتور الکتریکی روی محور عقب با 295 اسب بخار خروجی و گشتاور 410 نیوتن متر و موتور الکتریکی 174 اسب بخاری با گشتاور 300 نیوتن متر مرتبط با محور جلو را شامل می شود.(تنظیمات تریم تمام چرخ محرک)

در نهایت مجموع خروجی پیشرانه 510 اسب بخار و گشتاور 993 نیوتن متر است.

باتری این ساختار الکتریکی از برند CATL با ظرفیت 44.5 کیلووات ساعت است. برد الکتریکی خالص 215 کیلومتر برای تمامی تریم ها و در حالت ترکیبی 1315 کیلومتر گزارش شده است.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر 4.9 ثانیه و متوسط مصرف سوخت 6.7 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی(در زمان فعال بودن انجین 1.5 لیتری) گزارش شده است.  

خودرو از منظر ابعاد برابر با 5156 میلیمتر در طول، 1980 میلیمتر در عرض و 1805 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 3050 میلیمتر است. قیمت بلو مانتین تریم تمام چرخ محرک و افزاینده برد حرکتی 42650 دلار است.

لنشان بلو مانتین DHT-PHEV کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وِی لنشان شاسی بلند واقعی چینی: یک باک بنزین بزن و 1200 کیلومتر رانندگی کن! (+عکس)

دیگر خبرها

  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • راهنمای سفر به دبی در بهار 1403
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • یخ دارم! یخ بلوری! | بهای یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • (تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار
  • بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • چگونه بوی بد یخچال را با مواد و روش‌های طبیعی از بین ببریم؟