Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس استان فارس به ریاست داود عزیزی رییس فدراسیون برگزار شد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  در این مجمع که بعد از ظهر امروز برگزار شد ، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس از ورزش تنیس، به عنوان یک رشته زیبا، مهیج و خانوادگی نام برد که دارای ظرفیت و استعدادهای خوبی در کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از دکتر چابک در راس هیات استان فارس به نیکی نام برد و حضور رییس هیات تنیس استان فارس به عنوان یکی از اعضای کمیته استعدادیابی را نیز به دلیل توانمندی مدیریتی وی مثبت ارزیابی کرد .

رییس فدراسیون تنیس حضور روسای هیات های استانی در کمیته های مختلف فدراسیون را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: توجه به ظرفیت و توانمندی های مدیریتی و بهره گیری از اندیشه اهالی تنیس در سراسر کشور یکی از اولویت های فدراسیون است تا جایی که برای کمیتههای مختلف فقط از افراد ساکن تهران بهره نمی بریم بلکه از اندیشه های اهالی این رشته در کل ایران بهرهمند خواهیم شد تا مدیران استانی هم تصمیم گیرنده باشند و تمرکز زدایی از تهران و توجه به ظرفیت استان های مختلف بر اساس طرح آمایش سرزمین از جمله مهمترین برنامه های فدراسیون است .

دکتر عزیزی در بخشی از اظهاراتش ، اعتبارات سال ٩٨ فدراسیون تنیس را یک و نیم میلیارد تومان دانست که 10 درصد ان از محل ٢٧ صدم از ٩ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده تامین شده است .

رییس فدراسیون تنیس ادامه داد : در سال جاری اعتبارات فدراسیون را به سه میلیارد تومان رساندیم که بیانگر افزایش صد درصدی است و جذب اعتبارات ٢٧ صدم درصد از ٩ درصد مالیات بر ارزش افزوده هم صد در صد است .

دکتر عزیزی با بیان اینکه بدهی فدراسیون در زمینه بدهی مالیاتی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده است ، تصریح کرد : تا کنون ٥٠٠ میلیون تومان از بدهی های فدراسیون در ظرف این3 ماه گذشته ، پرداخت شده است .

رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه وضعیت درآمدی فدراسیون بدلیل برگزاری فرایند انتخابات ،شیوع کرونا و عدم برخورداری از زمینهای اختصاصی در 6ماه اول بسیار کم بوده است، تصریح کرد:  از همه بدتر این فدراسیون که در سالهای قبل باشگاه تنیس استقلال  را در اختیار داشته از این مجموعه هم برخوردار نیست و عملا راه درامدی خاصی ندارد که همین موارد وضعیت درآمدزایی فدراسیون را بسیار کاهش داده  است .

عزیزی از افزایش بیش از دو برابری  حق الزحمه به داوران خبر داد و با اشاره به برگزاری سمینارهای آنلاین در دوران شیوع کرونا گفت: در این مدت پنج دوره سمینار آموزشی آنلاین برنامه ریزی شده است که شرکت در یک دوره برای مربیان إلزامی است و شرکت برای عموم اهالی تنیس  نیز در ان ازاد است .

در این مجمع که  سید اسلام موسوی معاون توسعه مدیریت منابع و سرمایه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هم حضور داشت، سیدرضا چابک به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته هیات استان فارس پرداخت که مورد تایید اعضا قرار گرفت .گزارش خزانه دار و بازرس هم مورد تایید اعضا واقع شد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عزیزی رییس هیات رییس فدراسیون تنیس رییس فدراسیون تنیس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت طلا به شرح زیر است:

قیمت اونس طلا امروز
هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۲۷ (دو هزار و سیصد و بیست و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۵۳۰،۹۰۰ (سه میلیون و پانصد و سی هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۷۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۲۹۵،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست و نود و پنج هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز
قیمت سکه امامی به ۴۲،۲۰۰،۰۰۰ (چهل و دو میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۴۸ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز
نیم سکه، امروز به ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و پنج میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز
همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۶۶ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی
هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۶،۹۰۰،۰۰۰ (شش میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است