Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:50:16 GMT

پرداخت پاداش پایان خدمت ۲۶۰۰ بازنشسته فرهنگی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۳۰۸

پرداخت پاداش پایان خدمت ۲۶۰۰ بازنشسته فرهنگی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، محسن کلاری در جمع اعضای کمیته ساماندهی اسناد مالی اداره کل با اشاره به اینکه در سال‌های قبل شاهد بودیم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در چند بخش تقسیم‌بندی و پرداخت می‌شد ،گفت:  امسال برای اولین بار پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره به‌صورت یکجا و در کمترین زمان ممکن  یعنی دو ساعت پس از وصول از تهران پرداخت شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس ضمن قدردانی از صبوری فرهنگیان بازنشسته سال ۹۸ گفت: قشر بازنشسته فرهنگیان بسیار نجیبانه این موضوع را تحمل کردند چراکه می‌دانند که تأمین اعتبار و  پرداخت این پاداش به‌صورت یکجا  آن‌هم در شرایط مالی کنونی دولت کار چندان راحتی نبود.

کلاری همچنین ضمن تشکر از همکاران خود در حوزه مالی و پشتیبانی ادارات سراسر استان که با تلاش شبانه‌روزی این اسناد مالی را آماده کرده بودند گفت:  آموزش‌وپرورش فارس حتی یک روز هم در این پرداخت‌ها تعلل نداشته و روزی که وجوه  به‌حساب ما واریز شد همه همکاران آماده بودند و بعد از ۲ ساعت پول به‌حساب بانک واریز و فردای همان روز امکان برداشت برای بازنشستگان عزیز فراهم شد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس گفت :  مفتخریم که استان فارس جز اولین استان‌هایی است که وجوه را واریز کرده و  خوشحالیم که با هماهنگی همکارانمان این وظیفه به‌خوبی انجام شد .

کلاری  با اشاره به اینکه هیچ سالی وجوه پاداش بازنشستگان در حساب نگهداری نمی‌شود ، گفت : هزینه‌کرد این وجوه نیز هیچ جایی قابل‌مصرف نیست .

وی گفت: متأسفانه معدود افرادی با ارسال پیامک و ایجاد شایعه مبنی بر تأخیر در پرداخت این پاداش موجب نگرانی قشر بازنشستگان ما شدند که البته بسیاری از بازنشستگان نیز پس از واریز  پاداش به‌ حساب آنها متوجه کذب بودن این ادعا شده و با پیامک و تلفن همکاران خود در حوزه‌های مالی ادارات  آموزش‌وپرورش را مورد لطف خود قرار دادند .

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مدیریت پاداش توسعه بازنشستگان فارس شیراز آموزش وپرورش فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان