Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@05:51:04 GMT

طرح هر پایگاه یک حسینیه در آستارا اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۳۵۵

طرح هر پایگاه یک حسینیه در آستارا اجرا می شود

به مناسبت ایام ماه محرم طرح هر پایگاه یک حسینیه در شهرستان آستارا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین فرهنگ ایثار و بشردوستی طرح هر پایگاه یک حسنیه در پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر صیادلر این شهرستان اجرا می شود.

 

آشنایی هرچه بیشتر سرحلقه گروه های داوطلبی شامل دبیران، نائب دبیران، اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی، طلاب، جوانان و امدادگران با فلسفه قیام عاشورا از دیگر اهداف برگزار این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این طرح که با مشارکت مجموعه های هلال احمر و به همت هیئت حضرت علی اکبر(ع) برگزار می شود، جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت حضور دارند.

 

*مبارزه با استکبار بزرگترین درس عاشورا است

حجت الاسلام«اصغر غفاری» دراین مراسم با تسلیت ماه محرم، اظهارکرد: امام حسین (ع) علیه ظلم و ستم و برای احیای دین رسول خدا (ص) و زنده نگه داشتن آن قیام کرد و راه و سیره سید و سالار شهیدان همواره زنده و جاری است.

 

امام جماعت جمعیت هلال احمر بندر آستارا تصریح کرد: بزرگترین درسی که می توان از قیام عاشورا  گرفت مبارزه با استکبار است چرا که سید الشهدا (ع) در برابر مستکبر زمانش ایستاد.

 

حجت الاسلام غفاری گفت: امام حسین(ع) برای فضیلت‌ هایی حرکت و قیام کرد که این فضیلت ‌ها مصلحت و پیشرفت کل بشر را تضمین می ‌کند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج فرهنگ عاشورایی ماه محرم جمعیت هلال احمر بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت

به گزارش خبرگزار مهر ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: در ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر ریزش معدن بر روی بیل مکانیکی در معدن سنگ و آهک کرماک کیلومتر ۲۰ محور لوشان - جیرنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات کوگیر دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر طارم سفلی و تیم امداد و نجات پایگاه جمال آباد استان گیلان به عنوان پشتیبانی جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: متأسفانه این حادثه ۱ فوتی داشت که نجاتگران پس از انجام عملیات رهاسازی با تجهیزات نجات، جان باخته را به مقامات ذی صلاح تحویل دادند.

کد خبر 6063225

دیگر خبرها

  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت